حاجی‌اُف: قراردادی با فدراسیون کشتی ندارم؛ به خاطر دوستی با دبیر آمدم

تهران (پانا) - نایب قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان می‌گوید ‌هیچ قراردادی با فدراسیون کشتی ایران ندارد و فقط به خاطر رفاقتی که با دبیر دارد به ایران آمده است.

کد مطلب: ۱۳۸۰۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
حاجی‌اُف: قراردادی با فدراسیون کشتی ندارم؛ به خاطر دوستی با دبیر آمدم

به گزارش صداوسیما، ماگومد عیسی حاجی‌اف نایب قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان ‌در‌باره حضورش در کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد ایران به‌عنوان مربی گفت‌: از اینکه در ایران هستم خیلی خوشحالم از سال 2002 که در ایران کشتی گرفتم آشنایی زیادی با مردم ایران دارم و با علیرضا دبیر و محسن کاوه و پژمان درستکار هم رفاقت قدیمی دارم. ایرانی‌ها کشتی را خوب بلد هستند و کشتی ایران سطح بالایی دارد.

وی درباره بحث قراردادش با فدراسیون کشتی ایران گفت: با توجه به صحبت‌هایی که این چند روز شنیدم باید بگویم هیچ قراردادی با فدراسیون ندارم و هیچ صحبتی در خصوص مسائل مالی با فدراسیون نداشتم و با توجه به رفاقتی که با دبیر داشتم و با پیشنهاد درستکار به ایران آمدم هرچند سرم شلوغ بود ولی این دعوت را قبول کردم و در یک فرصتی که مرخصی داشتم و بعد از تماس درستکار به ایران آمدم.

حاجی‌اف در‌خصوص ماموریتش در تیم ملی کشتی آزاد ایران اذعان داشت: با توجه به اینکه مربیان بزرگی در ایران حضور دارند و اینکه هر کشتی‌گیری تخصص و شگرد خودش را دارد و من هم تخصصم در گرفتن سر و گردن است سعی می‌کنم در باراندازها و گرفتن سر و گردن به ملی‌پوشان ایرانی کمک کنم. من در اردوی جوانان هم حضور داشتم و نکاتی را به آن‌ها گفتم امیدوارم بتوانم کمکی به تیم ایران کنم. فکر می‌کنم تا قهرمانی جهان دو یا سه مرتبه به ایران بیایم و امیدوارم ایران در جام جهانی قهرمان شود و اگر زمان بیشتری نیاز دارند من حاضرم وقت بیشتری بگذارم.

نایب قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان تاکید کرد: کشتی یک رقابت است و هرچه بلد باشم به ایرانی‌ها آموزش میدهم. من زمانی که به اینجا آمدم وزیر ورزش روسیه از من خواست که با دبیر صحبت کنم تا اردوهای مشترکی با ر همه رده‌های سنی با ایران برنامه‌ریزی کنیم.

وی خاطر‌نشان کرد: می‌خواهم از دبیر تشکر کنم من 15 سال پیش که به ایران می‌آمدم وضعیت امکانات کشتی در ایران خیلی متفاوت بود و وقتی سالن‌ها و سالن‌های بدنسازی و استخرها را دیدم تعجب کردم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار