دبیر: به هیچکس نگفتم به من رای بدهد

‌تفکر من المپیک‌محور است و آسیایی‌محور نیست/ اول المپیک و بعد جهانی و بازی‌های آسیایی/ باید کشتی‌گیر و ورزشکار طلای المپیک را بگیرد

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون کشتی می‌گوید ‌کار بلد است و به هیچکس نگفته به او رای بدهند و خیلی از شب‌ها حتی در فدراسیون خوابیده تا کارها را پیش ببرد.

کد مطلب: ۱۳۸۶۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
دبیر: به هیچکس نگفتم به من رای بدهد

‌علیرضا دبیر امروز ‌در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی اظهار داشت: زمانی هم که درس می‌خواندم هیچ وقت زمان درس خواندنم را به شب امتحان موکول نمی‌کردم و در طول ترم، درسم را می‌خواندم و شب امتحان راحت بودم. اینجا هم در چهار سال گذشته از چهار پنج صبح سر کار بودم و خیلی روزها هم در فدراسیون خوابیدم.

وی افزود: من تا همین امروز صبح هم در فدراسیون بودم و کارها را پیگیری می‌کردم. روحیاتی هم ندارم که حتی به یک نفر بگویم به من رای بدهید. دوستان محبت کردند و رای دادند. کار سختی در چهار آینده داریم. هنوز با آن انتظاری که از کشتی در ذهن من است، خیلی فاصله داریم.

رییس فدراسیون کشتی تاکید کرد: در نوجوانان قهرمانی آسیا شب قبل قهرمان آسیا شدیم و دو نسل خوب در رده نوجوانان در حال پرورش است. در گذشته یک تیم در پیکارهای جهانی ۱۹۶۵ منچستر و یک تیم در جهانی ۱۹۹۸ تهران داشتیم که درخشیدند. اکنون هم اسامی این کشتی‌گیران نوجوان ما را در ذهن به خاطر داشته باشید و فکر می‌کنم از دو تیم قبلی بزرگ‌تر شوند. برای کشتی ۱۱ طلای المپیک واقعا کم است. در این سال‌ها باید حتما روی طلای المپیک کار کنیم.

وی گفت: در مملکت ما هر کسی کار می‌کند، به دادگاه، دیوان و بازرسی کل کشور می‌برند. یکبار بیایند و آنهایی که کار انجام نمی‌دهند را به اینجاها ببرند.

رییس فدراسیون کشتی در خصوص حاشیه‌های انتخابات نیز توضیح داد: خواهش می‌کنم حاشیه را شروع نکنید. این آمار را آرا نشان می‌دهد. یک اصطلاح بین کشتی گیران وجود دارد که خود طرف بخواهد به کشتی بیاید می‌داند چه کاره است.

دبیر در مورد دلخوری بین او و پولادگر گفت: پارسال اینکه بودجه کشتی را صفر کردند، حرکت اشتباهی بود. حرکت من اشتباه‌تر بود. پارسال گفتند که همان ۷۰ میلیارد را هم ندهیم در صورتی که عملکرد ما ۲۵۰ میلیارد بود و ۷۰ میلیارد و به عبارتی یک سوم آن هزینه بود. می‌دانستم پول و اعتبار کم داریم و چون در جمع آن اتفاق رخ داده بود، اینگونه شد. بابت آن درگیری ناراحت بودم و خواستم این دلخوری در آخرین جلسه حل شود.

رییس فدراسیون کشتی در مورد اهدافش گفت: من خیلی حرف زدن بلد نیستم اما کار بلد هستم. وقت بگذارید خدا برکت می دهد و امیدوارم بتوانیم کار کنیم.

دبیر در مورد ترکیب ایران در بازی‌های آسیایی گفت: تیم قدرتمندی را امسال به هانگژو اعزام می‌کنیم. یکی یا دو تغییر وجود دارد اما نظر سرمربیان بود که تیم اصلی برود. تفکر من المپیک محور است و آسیایی محور نیست. اول المپیک و بعد جهانی و بازی‌های آسیایی. باید کشتی‌گیر و ورزشکار طلای المپیک را بگیرد.

وی در مورد اینکه عباس جدیدی معتقد است به کشتی مناطق محروم رسیدگی نمی‌شود، گفت: این را از خود آقای جدیدی می پرسیدید. او در شورا بوده شاید بهتر بداند. نمی دانم کجا منظور اوست.

رییس فدراسیون کشتی در مورد دیر اعلام شدن اسامی کاندیداها گفت: انتخابات دبیرخانه داشته و من مسوول مجمع نبودم. من هم یک کاندید بودم. دستگاه‌های امنیتی چهارگانه بار اول بود که طی ۱۰ روز جواب دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار