معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش:

مدرسه کانون تحول در نظام تعلیم و تربیت است

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، مدرسه را محل تربیت دانش‌آموزان پرامید و باایمان و کانون تحول در نظام تعلیم و تربیت دانست.

کد مطلب: ۱۳۸۰۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه کانون تحول در نظام تعلیم و تربیت است

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش؛ محمدمهدی کاظمی در آیین تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ما در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی هستیم و در این مسیر مهمترین عامل، تربیت نیروی انسانی خلاق، بانشاط و پُرامید است.

وی با بیان اینکه برای تربیت نیروی انسانی باید مدرسه توانمند شود، افزود: این هدف به دست شما معلمان و مدیران گرانقدر محقق خواهد شد.

کاظمی ادامه داد: مدرسه، محل تربیت دانش‌آموزان پرامید و باایمان و کانون تحول در نظام تعلیم و تربیت است به همین دلیل دشمنان تمام تمرکز خود را بر مدرسه گذاشته‌اند‌.

عضو شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به موضوع مهارت‌آموزی گفت: با مهارت‌آموزی می‌توانیم زمینه تقویت امید و نشاط را در مدرسه فراهم کنیم و دانش‌آموزان، مسیر روشنی برای ادامه زندگی و امید به آینده پیدا کنند. تقویت آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای در همین راستا با قوت در آموزش و پرورش در حال انجام است.

وی در پایان با بیان اینکه تقویت مهارت‌آموزی در آموزش و پرورش ضروری است، خاطرنشان کرد: اقداماتی نظیر جذب نیروی انسانی و طرح رتبه‌بندی معلمان با هدف ارتقای نظام تعلیم و تربیت به برکت استقرار دولت سیزدهم محقق شد و امیدواریم به همت همه معلمان و مدیران گرانقدر بتوانیم گام‌های بلندی در راستای ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار