مدیر آموزش و پرورش محمود آباد:

تالیف کتاب "تجارب زیسته" توسط آموزگاران محمودآبادی،کاری ماندگار و درخور تحسین است

محمودآباد( پانا)-مدیر آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد روز دوشنبه در آیین رونمایی از کتاب "تجارب زیسته" گفت تالیف کتاب "تجارب زیسته" توسط آموزگاران محمودآبادی، کاری ماندگار و درخور تحسین است.

کد مطلب: ۱۳۷۸۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تالیف کتاب "تجارب زیسته" توسط آموزگاران محمودآبادی،کاری ماندگار و درخور تحسین است

علی اکبر علیزاده در آیین رونمایی از کتاب "تجارب زیسته" که در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی این شهرستان برگزار شد، ضمن تجلیل ازآموزگاران برتر جشنواره درس پژوهی، تالیف جمعی این کتاب توسط ۴۰ آموزگار پژوهنده محمودآبادی را یک اقدام ماندگار و در خور تحسین خواندو افزود: حضور پرشور و تاثیرگذار آموزگاران این شهرستان در عرصه های علمی و پژوهشی نوید بخش آینده ای روشن برای آموزش و پرورش محمودآباد است.

علیزاده با اشاره به اهمیت جشنواره درس پژوهی افزود: برگزاری جشنواره درس پژوهی و بهره گیری آموزگاران از توانمندهای تدریس و تبادل تجارب یکدیگر باعث کیفیت بخشی فرایند تدریس و یادگیری آسان برای دانش آموزان و متعلمان می شود.
وی از معلمان پرتلاش دوره های متوسطه این شهرستان خواست تا با همکاری سرگروه های آموزشی و قرارگاه جهادی آموزش و پرورش، تجارب تدریس خود را با تالیف کتابی تحت عنوان:" تجربه های ماندگار" برای استفاده دبیران جوان و دانشجو معلمان به یادگار بگذارند.


سیدمهدی جوادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار