رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان‌رضوی:

روابط عمومی در مدرسه یک طرح انگیزشی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه است

مشهد (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی گفت روابط عمومی در مدرسه یک طرح جالب و انگیزشی برای دانش‌آموزان بود مخصوصا دانش‌آموزان با نیازهای ویژه که این طرح در سطح استان خراسان رضوی انجام شد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
روابط عمومی در مدرسه یک طرح انگیزشی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه است

جواد روحانی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی گفت: دانش آموزان با نیازهای ویژه استعدادهای نهفته ای دارند و می تواند با استفاده از این طرح ها در مدارس استعدادهای آنها شکوفا شود.

وی ادامه داد: دانش آموزان ما ممکن است در جامعه کمتر حضور پیدا کنند و یا شرایط برایشان کمتر فراهم شود، ولی با اجرایی کردن این طرح توانستیم استقبال مدیران و دانش آموزان را مشاهده کنیم و حتی معلم های زیادی نسبت به مجری گری و گویندگی استعداد این عزیزان را کشف کردند که با آموزش های بیشتر در این موارد روند کار روابط عمومی در مدرسه را ادامه دار خواهیم کرد.

روحانی گفت: همان طور که ما در هر اداره یک روابط عمومی داریم و انعکاس دهنده خبرها و فعالیت های آن اداره است، قطعا روابط عمومی در مدارس هم می تواند انعکاس دهنده فعالیت ها و اخبار آن مدرسه باشد و توانمندی‌های دانش آموزان برای مردم و جامعه و مخاطبین عرضه شود تا دانش آموزان ما به خودباوری برسند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: ما در بهمن ماه سال گذشته طرحی بنام رادیو تلنگر را با توجه به امکانات و تجهیزاتی که در یکی از مدارس داشتیم اجرایی کردیم که بسیار موثر بود و برنامه های پیشنهادی خوبی مطرح شد که دراین طرح با معلم های موفق، دانش آموزان موفق با نیازهای ویژه را به جامعه معرفی می کنیم.

دانش آموز خبرنگار:حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار