کسب عنوان روابط عمومی برتر در میان دستگاه‌های اجرایی توسط استان کرمانشاه

کرمانشاه (پانا) - رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه با کسب عنوان روابط عمومی برتر در میان دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه، موفقیتی دیگر برای آموزش و پرورش این استان کسب کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
کسب عنوان روابط عمومی برتر در میان دستگاه‌های اجرایی توسط استان کرمانشاه

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در همایش معرفی و تجلیل از مدیران روابط عمومی استان که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به اینکه وظیفه روابط‌ عمومی‌ها جلوه‌گر کردن سازمان‌ها و ادارات است، گفت: داشتن صداقت و بیان حقیقت در این میان مهم و ضروری است.

استاندار کرمانشاه تلاش رسانه و روابط عمومی را در نشان دادن خلاء‌های موجود، عظمت‌ها و آسیب‌ها ضروری دانست و افزود: این تلاش‌ها باید در راستای حرکت رو به جلو باشد.

وی بر این اساس از مدیران اطلاع‌رسانی و روابط عمومی ادارات کل استان که در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ موفق عمل کرده بودند، از جمله رضا شیرزادی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان تقدیر و تجلیل کرد.

صحت و سرعت در انتشار اخبار بالاخص در مواقع اضطرار، پاسخگویی سریع و صریح به مخاطبین، انتشار گسترده عملکرد نظام در دستگاه تعلیم و تربیت، تعامل مفید و مثمر با رسانه‌های دیداری، شنیداری، نوشتاری و مجازی استان، حرکت درست و مجدانه در راستای جهاد تبیین، برقراری ارتباط با جامعه هدف، استفاده صحیح از ظرفیت‌های داخل مجموعه همچون شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) و رضایت مخاطبین دستگاه از جمله مهم‌ترین ملاک‌های ۶۱ گانه ارزیابی جهت این انتخاب بوده است.

رضا شیرزادی به عنوان یکی از سخنرانان این مراسم گفت: کسب رتبه برتر "تعامل با خبرگزاری‌ها و پاسخگویی به رسانه‌ها" توسط اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، نشان‌دهنده برقراری تعامل سازنده با رسانه‌ها و پاسخگویی مطلوب به افکار عمومی است.

وی در ادامه تصریح کرد: بدیهی است موفقیت در تنویر افکار عمومی و تحکیم پل‌های ارتباطی مردم با دستگاه تعلیم و تربیت موجبات موفقیت روزافزون در دستیابی به اهداف سازمانی را برای همه همکاران به همراه خواهد داشت.

گفتنی است، قریب به ۴۰ هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته، بیش از ۳۶۰ هزار دانش‌آموز مشغول به تحصیل در ۴۱۰۰ واحد آموزشی و والدین آنان و تمامی مردم شریف استان مخاطبین همیشگی این اداره کل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار