رونمایی از پوستر جشنواره ملی بهیندخت با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش

۳۱ مرداد؛ آخرین مهلت ارسال آثار ‌به جشنواره ملی بهیندخت‌

تهران (پانا) - آیین رونمایی از پوستر جشنواره ملی «بهیندخت» و 2 عنوان کتاب «هویت دخترانه» و «سبک زندگی دخترانه» عصر روز گذشته در آستان مقدسه حضرت معصومه(س) با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از پوستر جشنواره ملی بهیندخت با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ رابعه امامی‌رضوی، مشاور وزیر در امور زنان وزارت آموزش و پرورش در حاشیه این مراسم ضمن تبریک فرا‌رسیدن میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر گفت: امروز به همین مناسبت از پوستر جشنواره ملی بهیندخت برای دانش‌آموزان دختر کلیه مقاطع سراسر کشور، مدارس خارج از کشور و دانشجومعلمان و همچنین در بحث توان‌افزایی 2 کتاب با عنوان «هویت دخترانه» و «سبک زندگی دخترانه» رونمایی شد که در این 2 کتاب، دختران با هویت خود و سبک شیوه زندگی آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به این که مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی بهیندخت ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۲ است، افزود: از همه دختران عزیز که دارای استعدادهای ویژه در حوزه‌های مختلف هستند برای شرکت در این جشنواره دعوت به عمل می‌آوریم.

‌این مراسم که مصادف با میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر بود با حضور اصغر باقرزاده (معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش)، حجت‌الاسلام احمدی (معاون فرهنگی آستان مقدسه حضرت معصومه(س))، رحیمی (مدیرکل آموزش و پرورش استان قم) و جمعی از دختران دانش‌آموز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار