معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد:

ضرورت تقویت بنیه علمی و تقوایی دانشجومعلمان برای تربیت نسل آینده

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، معلمی را رسالتی بزرگ دانست و گفت در این راه هر چه می‌توانید بنیه علمی و تقوایی خود را افزایش دهید تا نتایج آن در تربیت نسلی که با آن در ارتباط خواهید بود، نمایان شود.

کد مطلب: ۱۳۷۵۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تقویت بنیه علمی و تقوایی دانشجومعلمان برای تربیت نسل آینده

اصغر باقرزاده در افتتاحیه دومین دوره اردوی دانشجومعلمان زیارت‌اولی دختر که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد ضمن قدردانی از مسئولان فرهنگی دانشگاه و میزبانی آستان قدس رضوی برای برگزاری این اردوی معنوی، ابراز امیدواری کرد چنین برنامه‌هایی استمرار یابد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان، فصل جدیدی را طی سال گذشته و ماه‌های اخیر تجربه کرده است، خاطرنشان کرد: در این دانشگاه با همت مسئولان، توفیقات خوبی کسب شده است که از جمله آنها می‌توان به برنامه‌ریزی برای برگزاری کنکور اختصاصی و برخورداری از هیات‌ممیزه جذب اعضای هیات علمی مستقل اشاره داشت.

باقرزاده با تاکید بر ضرورت برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی به منظور تقویت بنیه علمی و تربیتی دانشجومعلمان، افزود: برگزاری مسابقات سراسری قرآن و عترت در اصفهان طی ماه گذشته و نیز اردوی کانون‌های مهدویت در آینده نزدیک در دانشگاه از جمله این فعالیت‌ها است.

وی با اشاره به توصیه آیت الله میرزا علی آقای فلسفی به او در دوران معلمی خود در مشهد مبنی بر استفاده از آیات و روایات متقن در تدریس‌ها و پرهیز از بیان مطالب بدون اعتبار برای دانش‌آموزان، خطاب به دانشجومعلمان گفت: شما به زودی در معرض انتقال علم و معارف و اخلاق به دانش‌آموزان قرار خواهید گرفت لذا هر چه می‌توانید بنیه علمی و تقوایی خود را افزایش دهید تا نتایج آن در تربیت نسلی که با آن در ارتباط خواهید بود، نمایان شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از معلمی به عنوان رسالتی عظیم نام برد و ادامه داد: انتظار می‌رود که شما به بهترین نحو این مسئولیت را عهده‌دار شوید و بدانید که اگر حضرت رضا(ع) به شما عنایت کند، برکت برای دنیا و آخرت‌تان فراهم خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، وی در پایان اظهار کرد: اکنون که توفیق زیارت امام رضا(ع) نصیبتان شده است، از ایشان بخواهید این توفیق را به گستره عمرتان افزایش دهد و این ارتباط بین شما و امام رضا(ع) برقرار باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار