پیام تبریک رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی

سازمان دانش‌آموزی با ظرفیت تشکیلاتی خود عنصر موثری در پیشبرد و تعالی کشوراست

تهران(پانا) - محمد خزائی؛ رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران، به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی؛ پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی با ظرفیت تشکیلاتی خود عنصر موثری در پیشبرد و تعالی کشوراست

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«سازمان دانش آموزی با ظرفیت تشکیلاتی خود عنصر موثری در پیشبرد و تعالی کشور و تحقق سند تحول بنیادین به ویژه در خصوص تربیت تمام ساحتی است و می تواند در ظهور و بروز هر شش ساحت تربیتی مدنظر نظام تعلیم و تربیت اثربخش باشد.

ظرفیت شبکه دانش آموزی باید در مواجهات تربیتی ظهور و بروز ویژه داشته باشد به‌خصوص در مواجه با موقعیت ها و زیست بوم های نوظهور، نقش یک مجموعه برنامه‌دار تربیت‌محور تشکیلاتی مانند سازمان دانش آموزی می‌تواند دو چندان شده و می تواند با غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان؛ بسیاری از نیازهای تربیتی را برطرف کند و در مسیر تحقق اهداف و چشم انداز بلند تمدن نوین اسلامی، موثر واقع شود.

اینجانب ضمن آرزوی توفیق برای تمام ارکان نظام تعلیم و تربیت، بیست و چهارمین سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی را به خانواده بزرگ این سازمان؛ به ویژه مدیران، مربیان و دانش آموزان پیشتاز شهر تهران که در راستای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت و اجرای هرچه تمام تر سند تحول بنیادین با تکیه بر ساحت های شش گانه تربیتی؛ شور، جوانی و نشاط را؛ به آگاهی، ادب و توانمندی پیوند می زنند تبریک عرض می کنم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار