دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش:

معلم با خلق باورهای راستین به دانش‌آموزان هویت می‌بخشد

تهران (پانا) - دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت معلم با خلق باورهای راستین و درونی‌سازی ارزش‌های اخلاقی و دینی به دانش‌آموزان هویت می‌بخشد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
معلم با خلق باورهای راستین به دانش‌آموزان هویت می‌بخشد

محمود امانی‌طهرانی در پیامی، هفته بزرگداشت مقام معلم را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«به نام ایزد منان، یگانه معلم مدرسه هستی

مدرسه جلوه عینی تربیت و خاستگاه تکوین هویت است و آنکه اندیشمندانه، غایت این رهاورد متعالی را به مراتبی از حیات طیبه پیوند می‌زند تا رهپویی فرزندان این مرز و بوم در گستره « دانش، ادب و معرفت»، میسور و سرشار از شادمانه ها و شایستگی‌ها باشد، « معلم» است.

لذا در موعد یادروز شهادت معلم وارسته علامه شهید مطهری، ضمن یاد کرد و نکوداشت حماسه شگرف معلمی در کیان اندیشه کاوشگر دانش آموزان امروز، مراتب سپاس و قدردانی صمیمانه خود را محضر معلمان متعهد، سفیران صبور صداقت و ایثار که با خلق باورهای راستین، یاددهی علم نافع و درونی سازی ارزش های اصیل اخلاقی و دینی به آئین طلایه داری در وسعت اندیشه ورزی و دانایی معنا می‌بخشند و در پهنه « انما بعثت معلما»، مصداق عنایت ربوبی و بایسته ارج گذاری و تکریم هستند، تقدیم می نمایم.

امید که جامعه عزیز فرهنگیان، در سایه رحمت واسعه خداوندی و عنایات خاصه صاحب عصر(عج) و ائمه اطهار، محفوظ، سلامت و نیک فرجام باشند و با همت و معاضدت همیشگی ایشان، نظام تعلیم و تربیت کشور، آینده ای سربلند، روشن و اثرگذار را در قاموس افتخارات خود با فر و جبروت، به یادگار گذارد. ان شاالله

محمود امانی طهرانی - دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار