تشریح برنامه‌های هفته معلم آموزش و پرورش شهرستان بیرجند

مسابقه بزرگ خاطره‌نویسی ویژه فرهنگیان

بیرجند (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند از برگزاری مسابقه بزرگ خاطره‌نویسی ویژه فرهنگیان همزمان با هفته معلم خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه بزرگ خاطره‌نویسی ویژه فرهنگیان

مجید بهدانی به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم و در تشریح برنامه های این هفته از تمامی معلمان شهرستان دعوت کرد خاطرات جذاب و ماندگار خود را جهت چاپ در کتابی به همین منظور در قالب فایل WORD به نشانی thememories@در شاد ارسال کنند.

وی مهلت ارسال آثار را تا 20 اردیبهشت ماه اعلام کرد و گفت: به 5 خاطره برتر جوایز نفیسی اهدا می شود.

وی از غبارروبی مزار شهدا و برگزاری مراسم سپاس معلم در محل دبیرستان تزکیه در ساعت 9 صبح روز سه شنبه به عنوان گوشه‌ای از برنامه های این هفته نام برد و افزود: بازدید از مدارس شهر بیرجند، پیاده روی فرهنگیان در روز 5شنبه ساعت 6 صبح تا بند امیرشاه و برگزاری مراسم یادبود برای متوفیان فرهنگی در محل حسینیه مسجد امام حسین(ع) از دیگر این برنامه هاست.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند از افتتاح خوابگاه مجموعه ورزشی شهپر به عنوان دیگر برنامه گرمیداشت هفته معلم نام برد و گفت: دیدار با خانواده شهید سالاری، مراسم محوری تجلیل از منتخبان معلمان نمونه، دیدار و عیادت از فرهنگیان دارای بیماری صعب العلاج، تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی شهرستان و پویش دانش‌آموزی عکس یادگاری با عنوان #به_احترام_معلم_برپا از دیگر این برنامه ها خواهد بود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار