به مناسبت گرامیداشت هفته مقام معلم؛

مسابقه خاطره‌نویسی تحت عنوان «زیباترین خاطره دوران معلمی من» برگزارشد

کرمانشاه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه خبر داد مسابقه خاطره‌نویسی تحت عنوان «زیباترین خاطره دوران معلمی من» ویژه سرگروه کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی استان به مناسبت گرامیداشت هفته مقام معلم برگزارشد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه خاطره‌نویسی تحت عنوان «زیباترین خاطره دوران معلمی من» برگزارشد

احمد شایسته، با اعلام این خبر گفت: مسابقه خاطره‌نویسی تحت عنوان «زیباترین خاطره دوران معلمی من» ویژه سرگروه کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی استان به مناسبت گرامیداشت هفته مقام معلم برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقه سرگروه‌های کیفیت بخشی فعالیت‌های پرورشی نواحی، مناطق و شهرستان‌های استان خاطرات و تجربیات خود را به دبیرخانه استانی مستقر در اداره امور تربیتی استان ارسال کردند که در پایان بنابر نظر داوران، اثر مژگان کلهری (سرگروه کیفیت‌بخشی فعالیت های پرورشی ناحیه دو) با عنوان"زیباترین هدیه" انتخاب شد.

شایسته اظهار کرد: این مسابقه در راستای احصا تجارب و فعالیت‌های ماندگار و ثبت خاطراتی از جلوه‌های ایثار و از خودگذشتگی معلمان در قالب خاطره نویسی برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان یادآور شد: این خاطرات برای ما درس‌آموز است و منجر به تجربه می‌شود و تاثیر ماندگاری دارد و حس شیرین تعلیم و تعلم را در کام ما صدچندان می‌کند.

گفتنی است؛ این خاطره در مجله رشد آموزش ابتدایی( شماره ۸) در روز دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۳ به چاپ رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار