آیین تجلیل از یک معلم پهلوان در قم

قم (پانا) - آیین تجلیل از پهلوان «محسن عاصی» از فرهنگیان پیشکسوت و باسابقه استان قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۴۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از یک معلم پهلوان در قم

آیین تجلیل از پهلوان «محسن عاصی» از فرهنگیان پیشکسوت و با سابقه استان قم با حضور جمعی از ورزشکاران و مسئولان آموزش و پرورش استان در سالن ورزش زورخانه ای باشگاه ورزشی مریم برگزار شد.

در این مراسم، عبدالله صادقخانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اظهار کرد: حضور جهادی افرادی همچون پهلوان محسن عاصی در عرصه های مختلف بخصوص ورزش پهلوانی، موجب رونق شور و نشاط در جمع معلمان و دانش آموزان می شود و در عرصه ورزش آیینی روزخانه ای، این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: فعالیت های چندین ساله پهلوان «محسن عاصی» موجب روشن شدن چراغ ورزش های زورخانه ای در آموزش و پرورش و نیز گسترش این ورزش در سطح استان شده است.

محسن عاصی نیز از قدرشناسی و توجه حاضران به گسترش ورزش زورخانه ای تجلیل کرد.

در مراسم فوق، به افتخار 30 سال خدمت صادقانه محسن عاصی در آموزش و پرورش و نیز عزم و همت راسخ وی در توجه به ورزش باستانی، شال پهلوانی از سوی بزرگان و پیشکسوتان ورزش به وی تقدیم شد.

همچنین افراد و مجموعه های مختلف ورزشی آموزش و پرورش استان و ناحیه با تقدیم هدایایی، از خدمات صادقانه و خالصانه این پهلوان تجلیل کردند.

در مراسم فوق که با اجرای حرکات ورزش زورخانه ای توسط معلمان و دانش آموزان ورزشکار و نیز اجرای اشعار و آواهای زورخانه ای و آیینی همراه بود، علی یزدی و نادر کریمی بیرانوند معاونان تربیت بدنی و سلامت و آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان، تعدادی از اساتید دانشگاه و جمع زیادی از پیشکسوتان و شاغلان آموزش و پرورش و فعالان عرصه ورزش استان حضور داشتند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار