برگزاری ضیافت افطار دانش‌آموزی در شهرستان کوهرنگ

کوهرنگ (پانا) - به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان و با هدف پیوند بین مسئولان و دانش‌آموزان، محفل انس با قرآن و ضیافت افطار دانش‌آموزی در آموزشگاه شهید فرامرزی چلگرد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۲۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ضیافت افطار دانش‌آموزی در شهرستان کوهرنگ

محفل نورانی انس با قرآن کریم در نمازخانه آموزشگاه شهید فرامرزی شهر چلگرد به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان با حضور حجت الاسلام و المسلمین ایوب محمدی امام جمعه شهرستان کوهرنگ، علی یوسفی بابادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ، جمعی از مدیران شهرستانی، کارکنان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان، فرهنگیان، قاریان و دانش آموزان شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

در این محفل نورانی قاریان برتر استانی و شهرستانی به تلاوت قرآن کریم پرداختند.

در پایان این محفل نورانی، علی یوسفی بابادی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گفت: طرح ضیافت افطار دانش آموزی به صورت منسجم و برنامه ریزی شده در طول ماه مبارک رمضان در همه‌ مدارس شبانه‌ روزی شهرستان کوهرنگ اجرا می‌شود.

وی ضمن تقدیر از زحمات مدیران و کلیه فعالان عرصه فرهنگی مدارس در اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان افزود: در کنار ضیافت‌های افطار دانش آموزی برنامه‌های محفل انس با قرآن کریم، گفتمان‌های دینی، جشن تکلیف، طرح پیوند مسجد، مدرسه و منزل و شب‌های پرفروغ با هدف گرامیداشت شهادت امام علی (ع) با استقبال خوبی از جانب دانش آموزان و فرهنگیان محترم در مدارس سراسر شهرستان مواجه شد که همه این توجهات نتیجه برکات نورانی قرآن کریم و ماه مبارک رمضان است.

دانش آموز خبرنگار: فاطیما غیبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار