برگزاری جلسه ستاد همکاری‌های حوزه‌ علمیه و آموزش‌وپرورش شهرستان کوهرنگ

کوهرنگ (پانا) - اولین جلسه ستاد همکاری‌های حوزه‌ علمیه و آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در سال جدید و با هدف برنامه‌ریزی درخصوص فعالیت مبلغان دینی در مدارس شهرستان در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۹۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاد همکاری‌های حوزه‌ علمیه و آموزش‌وپرورش شهرستان کوهرنگ

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین ایوب محمدی، امام جمعه شهرستان کوهرنگ، علی یوسفی مدیر آموزش و پروزش شهرستان کوهرنگ و مبلغان دینی برگزار شد؛ مقرر شد مبلغین در ماه مبارک رمضان جهت برگزاری کلاس های قرآن و معارف، بیان احکام و اقامه نماز جماعت در مدارس شهرستان حضور پیدا کنند.

در این جلسه حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهرستان کوهرنگ، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی را مهم و تاثیرگذار دانست و گفت: امروز روابط بسیار خوبی بین حوزه و آموزش و پرورش در شهرستان وجود دارد و این همدلی و همکاری بین حوزه و آموزش و پرورش موجب ارتقاء سطح معنوی دانش آموزان خواهد شد.

علی یوسفی بابادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ به سند تحول بنیادین و رسیدن به اهداف آن اشاره کرد وگفت: استفاده از ظرفیت حوزه‌های علمیه برای تعلیم و تربیت اسلامی تمام ساحتی، استفاده از متخصصان دینی، حضور و فعالیت‌های مبلغین یک اصل و ضرورت است. وی با قدردانی از فعالیت‌های انجام شده، سند تحول بنیادین را نقشه راه و رسیدن به حیات طیبه و بر اجرای گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: با استفاده از متخصصان دینی راه هموارتر و اهداف کیفی‌تر می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار