برگزاری مراسم تحویل سال نو در دو هزار بقعه متبرکه‌

تهران (پانا) - مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف از میزبانی زائران و مسافران نوروزی و همچنین برگزاری برنامه ویژه لحظه تحویل سال نو در دو هزار بقعه متبرکه سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم تحویل سال نو در دو هزار بقعه متبرکه‌

‌حجت‌الاسلام محمد نوروزپور ظهر امروز در حاشیه همایش مبلغان و سرگروه‌های تبلیغی و مدیران بقاع متبرکه که در شهرری برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این همایش آخرین مأموریت‌های بقاع متبرکه در آستانه نوروز و ماه مبارک رمضان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: امسال ۲ هزار بقعه متبرکه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان آماده میزبانی و خدمتگزاری به زائران، مسافران نوروزی و مجاوران می شوند.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: آخرین برنامه‌های لازم‌الاجرا از سوی مدیران بقاع متبرکه‌ای که در مسیر اماکن زیارتی مانند مشهد مقدس یا اماکن گردشگری و سیاحتی هستند ابلاغ و اعلام شد.

نوروزپور تصریح کرد: تمامی شبستان‌ها، زائرسرا‌ها و مراکز اقامتی بقاع متبرکه آماده شده است تا پذیرای مسافران و زائران باشد و در این زمینه برنامه‌های متنوعی برای آغاز سال نو و ماه مبارک برنامه‌ریزی شده است.

وی اضافه کرد: برنامه ویژه لحظه تحویل سال نو در ۲ هزار بقعه در سراسر کشور برگزار می‌شود و علاوه بر برپایی خیمه‌های معرفت حضور سخنرانان و مداحان نیز برنامه‌ریزی‌شده تا لحظات خوب و خوشی برای خانواده‌ها رقم بخورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار