توسعه محتوا با افزونه‌های جدید در شاد

تهران (پانا) - شبکه شاد در راستای توسعه فعالیت های آموزشی و پرورشی خود «مجله شاد»، «پنجره شاد» و همچنین بخش «خدمات» الکترونیک وزارت آموزش و پرورش را در اختیار کاربران قرار داده است.

کد مطلب: ۱۳۵۶۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
توسعه محتوا با افزونه‌های جدید در شاد

شبکه شاد در راستای توسعه فعالیت‌های آموزشی و پرورشی خود خدمات و بخش‌های مختلفی را برای استفاده کاربران اضافه کرده است. این خدمات شامل «مجله شاد»، «پنجره شاد» و همچنین بخش «خدمات» الکترونیک وزارت آموزش و پرورش است.

به منظور دسترسی آسان‌تر کاربران به کانال‌هایی که به صورت پیوسته به تولید محتوای با کیفیت می‌پردازند، بخشی به عنوان «مجله شاد» در صفحه اصلی شاد ایجاد شده است. مجله شاد شامل دسته‌بندی‌های مختلف درباره اخبار آموزش و پرورش، فرهنگ و هنر، خبرگزاری‌ها، علمی و مهارتی، سبک زندگی و سلامت و ورزش است.

کاربران می‌توانند در مجله شاد بر اساس دسته‌بندی‌های انجام شده به کانال‌های مورد نظر دسترسی داشته باشند و به‌راحتی محتوای خواسته خود را پیدا کرده و از اطلاعات آن استفاده کنند. گفتنی است برای اولین بار در شاد بخش خبرگزاری‌ها اضافه شده که کاربران می‌توانند به محتوای خبرگزاری‌های رسمی کشور دسترسی داشته باشند.

خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش در بخش «خدمات» شبکه شاد برای استفاده آسان¬تر و بهتر کاربران طراحی و اضافه شده است. در این بخش خدمات در سه گروه دانش‌آموزان، فرهنگیان و عمومی در اختیار کاربران قرار گرفته تا از این طریق بتوانند به خدمات رسمی آموزش و پرورش دسترسی داشته باشند.

همچنین از آنجایی که در راستای دستیاری نظام آموزشی کشور، فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی شاد از ابتدای تابستان 1401 به صورت جدی‌تر پیگیری و ارتباط با دیگر نهادهای مرتبط با حوزۀ کودک و نوجوان مانند «کانون پرورش فکری و کودکان»،«شبکه امید»، «حوزه هنری»، «سازمان اوج»، «معاونت علمی ریاست جمهوری» و... به خوبی در جریان بوده و بستر شاد در اختیار ایشان قرار گرفته است، بخشی با عنوان پنجره شاد در اپلیکیشن شاد ایجاد شده است. در این بخش مخاطبان می‌توانند به محتوا و کانال‌های مختلف سازمان‌های همکار شاد دسترسی داشته باشند. شایان ذکر است این بخش در ادامه با حضور تمامی سازمان‌های همکار شاد تکمیل خواهد شد.

گفتنی است شبکه شاد با بیش از 34 میلیون بار نصب یکتا بزرگترین اپلیکیشن تعاملی کشور شناخته می‌شود و در سال جاری به صورت میانگین ماهانه میزبان 20 میلیون کاربر یکتا بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار