تشکیل گروه مجازی مدیران سمپادی ایده‌پرداز در شبکه شاد

تهران (پانا) - گروه مجازی مدیران سمپادی ایده‌پرداز (ویژه مدیران جدیدالانتصاب ۱۴۰۱-۱۴۰۲) به همت واحد معاونت برنامه‌ریزی و آموزش سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، گروه مدیران سمپادی ایده‌پرداز با هدف محوری «توانمندسازی مدیران جدیدالانتصاب» و به منظور آموزش، آگاهی‌بخشی، تجربه‌گردانی و اطلاع‌رسانی در شبکه شاد تشکیل شده است.

کد مطلب: ۱۳۵۵۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل گروه مجازی مدیران سمپادی ایده‌پرداز در شبکه شاد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان؛ در این گروه، طرح‌ها و برنامه‌های متنوع آموزش ذیل در حال اجراست:

مهمترین طرح اجرا شده در این گروه، طرح «سمپاد، مدیریت، ایده‌پردازی» است. آنچه در این طرح مورد انتظار سازمان است، تهیه یک کلیپ ۵ دقیقه‌‎ای با ویژگی‌های مشخص از فعالیت‎های خاص و خلاقانه مدیران مدارس و با روایتگری وی است. این کلیپ توسط خود مدیران تهیه شده و پس از بررسی آن توسط کارشناسان واحد آموزشی در همین گروه به اشتراک گذاشته می‎‌شود.

بهترین هدف اجرایی این طرح، تجربه‌گردانی و الهام‌بخشی به مدیران است. پخش سلسله‌ویدئوهای آموزشی از رؤسای ادارات سازمان در گروه از دیگر برنامه‌‎های این گروه است. این ویدئوهای آموزشی با هدف مشخص و برای همین گروه از قبل توسط کارشناسان آموزشی تهیه و تنظیم می‌‎شود.

سومین بخش برنامه‌های گروه نامبرده، تعامل، گفت‌وگو و طرح چالش‎های مدیریتی در گروه است. همچنین اطلاع‌رسانی در حوزه‌های مختلف و آموزش از سوی کارشناسان واحد برنامه‌‎ریزی سازمان از دیگر برنامه‌‎های در دست اقدام این گروه است.

امید است با تداوم این برنامه‌‎ها شاهد توانمندسازی و ارتقای سطح مدیریتی مدیران مدارس استعدادهای درخشان در سراسر کشور باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار