کاشت ۲۰۰۰ نهال با حضور شهرداران مدرسه منطقه ۱۵

تهران(پانا)- کاشت ۲۰۰۰ نهال به نام شهدای معزز منطقه ۱۵ با حضور مسئولین ادارات و آشنایی شهرداران مدرسه با امر مهم درختکاری و حفاظت از طبیعت طی مراسمی در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ به انجام رسید.

کد مطلب: ۱۳۵۵۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
کاشت ۲۰۰۰  نهال  با حضور شهرداران مدرسه منطقه ۱۵

محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ شهر تهران در حاشیه برگزاری مراسم کاشت ۲۰۰۰ اصله نهال در بوستان بزرگ آزادگان در گفت و گو با پانا بیان کرد: هدف هفته درختکاری فرهنگ‌سازی احترام به طبیعت و پاسداشت آن است و یاد آور نقش مهم طبیعت در زندگی ماست.

محمد شیری ادامه داد: ما امروزه دچار معضلات فراوان در مورد محیط زیست هستیم از آلودگی هوا گرفته تا مشکلات زیست محیطی زندگی ما را درگیر خود کرده است اگر هر کدام از ما ایرانی ها در هفته درختکاری فقط یک درخت بکاریم می توانیم سالانه میلیون ها درخت را پرورش دهیم و معضلات را کم رنگ تر کنیم.

سپس شیری افزود: هدف از برگزاری مراسم امروز احترام به شهیدان والامقام منطقه ۱۵ و آشنایی شهردار مدرسه ها با امر مهم درختکاری و حفاظت از طبیعت است‌، هر کدام از شهردار مدرسه هایی که امروز در این مراسم حضور داشتند فردا مدیران کشور خواهند بود و باید از الان اهمیت درختکاری را آموزش ببینند.

شهردار منطقه ۱۵ در ادامه تصریح کرد: دانش آموزان آینده سازان کشورند و شهرداری شهر تهران این تلاش را دارد تا همکاری دانش آموزان با شهرداری بیشتر بشود دیدگاه دانش آموزان نوجوان نسبت به مشکلات دیدی نو است و مطمئنا دیدی است که با راهکار همراه است و اگر ما با دانش آموزان پیوند محکمی را بنا کنیم حتما نتایج بسیار خوبی خواهیم گرفت.

دانش آموز خبرنگار:امیر عباس امن زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار