یک مدیر دبیرستان در گفت و گو با پانا به مناسبت نیمه شعبان:

تسریع در ظهور امام عصر(عج) با انجام وظایف اجتماعی امکان‌پذیر است

تهران (پانا) - یک مدیر دبیرستان عنوان کرد تسریع در ظهور امام عصر(عج) با انجام وظایف اجتماعی امکان‌پذیر است.

کد مطلب: ۱۳۵۳۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تسریع در ظهور امام عصر(عج) با انجام وظایف اجتماعی  امکان‌پذیر است

احمد کمیزی مدیر دبیرستان نمونه دولتی امام حسن عسگری (ع) بیان کرد: منتظران واقعی ظهور حضرت قائم(عج) کسانی هستند که عدالت گستر و وظیفه شناسند و وظیفه خود را در مقابل حضرت مهدی(عج) می دانند و به آن عمل می کنند.

کمیزی ادامه داد: موضوع عدالت و عدالت گستری همیشه در احادیث اهل بیت(ع) آشکار بوده و ائمه اطهار(ع) عدالت را بر پایه نظم و ایمان می دانند. حضرت مهدی(عج) موعود فراگیر شدن عدالت است و مقدمه منتظر بودن او رعایت عدالت نظم و انجام وظیفه است.

وی تصریح کرد: همه ما یک وظیفه اجتماعی داریم که با درست انجام دادن آن می توانیم خود را به ظهور امام زمان (عج) نزدیک کنیم اگر هر کس با هر مقام و منزلتی و با هر سن و سالی وظیفه خود را بشناسد و به خوبی به آن عمل کند جز منتظران واقعی مهدی موعود(عج) خواهد بود.

مدیر دبیرستان نمونه دولتی امام حسن عسگری(ع) در ادامه گفت: وظیفه ما به عنوان یک معلم شیعه زمینه چینی برای شناخت حضرت صاحب الزمان (عج) و شناخت آیین اوست ما باید به عنوان مسئولان آموزشی سعی در آموزش آموزه های زیبای دین اسلام و راه و روش امام زمان(عج) به نسل جدید باشیم.

کمیزی گفت: موانع فراوانی در بحث آموزش وجود داشته است، اما می توان گفت امروزه پس از انقلاب اسلامی اندکی به وضعیت مطلوب آموزش مهدویت به دانش آموزان نزدیک شده ایم. دانش آموزانی که امروز درس می آموزند فردا آینده سازان این کشور خواهند بود و باید تلاش خود را مضاعف کنند تا در هر گوشه این دنیا امام عصر(عج) را بشناسند و ایشان را به دیگران نیز معرفی کنند.

دانش آموز خبرنگار:امیر عباس امن زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار