مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ شهر تهران در آیین تجلیل از جوانان:

جوانان در عرصه‌های علمی و فناوری دانش‌بنیان حرف اول را می‌زنند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ شهر تهران با بیان اینکه حضرت علی اکبر(ع) جوانی آگاه و با بصیرت است، عنوان کرد جوانان در عرصه‌های علمی و فناوری دانش‌بنیان حرف اول را می‌زنند.

کد مطلب: ۱۳۵۳۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
جوانان در عرصه‌های علمی و فناوری دانش‌بنیان حرف اول را می‌زنند

در آستانه نیمه شعبان و فرا رسیدن عید امید و مهر و همدلی به مناسبت گرامی‌داشت میلاد باسعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و بزرگداشت روز جوان؛ آیین تجلیل از همکاران اداری جوان با حضور هادی زمانی نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴، سید جواد فیاضی معاون پرورشی و تربیت بدنی، مهناز اعتمادی، معاون ابتدایی و رامین درآسای معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت و همکاران اداری در نمازخانه اداره آموزش و پرورش این منطقه برگزار شد.

هادی زمانی نژاد با بیان اینکه امروز جوانان ایرانی در عرصه های علمی و فناوری‌های دانش بنیان حرف اول را می زنند، گفت: دشمن امروز به دنبال این است که با هر ترفندی جوانان را نسبت به انقلاب و کشور دلسرد کند.

زمانی نژاد تصریح کرد:حضرت علی اکبر(ع) به عنوان یک جوان آگاه، با بصیرت و ولایت مدار، الگویی شایسته برای جوانان است که امید می رود جوانان عزیز با عزمی راسخ بیش از پیش برای اعتلای کشور، اسلام و انقلاب تلاش مضاعفی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار