در جلسه معاونین آموزشی مناطق عنوان شد:

عملکرد آموزش و پرورش در عملکرد سایر نهادهای اجتماعی موثر است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ شهر تهران با بیان اینکه دوره متوسطه از دوره های مهم و حساس و موثر در زندگی فردی است، عملکرد آموزش و پرورش و به خصوص معاونت متوسطه را در کیفیت سایر نهادها موثر و مفید دانست.

کد مطلب: ۱۳۵۶۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
عملکرد آموزش و پرورش در عملکرد سایر نهادهای اجتماعی موثر است

ششمین جلسه هم اندیشی معاونین آموزش متوسطه مناطق شهر تهران به میزبانی منطقه ۴ با حضور عباس بیات؛ مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش، امیر علیجانی؛ سرپرست آموزش متوسطه شهر تهران، حمیدرضا بیات، رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، هادی زمانی نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ و معاونین آموزش متوسطه مناطق شهر تهران برگزار شد.

در حاشیه این مراسم، زمانی نژاد در گفت‌وگو با پانا گفت: «دوره متوسطه از دوره های مهم و حساس و موثر در زندگی فردی و اجتماعی افراد است. دوره ای که به سبب وضع زیستی، اجتماعی و روانی دانش آموزان با سایر دوره های تحصیلی مشترکات و ممیزاتی دارد. این دوره دارای طیف وسیعی است که دوران نوجوانی را در بر می گیرد و در انتهای طیف به جوانی می رسد، تربیت و آماده ساختن نوجوانان و جوانان یکی از مهمترین اهدف آموزش و پرورش است.»

هادی زمانی نژاد با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش یکی از مهمترین نهادهای اجتماعی است، گفت: «در واقع، کیفیت فعالیت سایر نهادهای اجتماعی تا اندازه زیادی به چگونگی عملکرد آموزش و پرورش بستگی دارد، کیفیت در حال حاضر یکی از محورهای اصلی همه مباحث آموزشی است و ارتقای آن مهمترین وظیفه وزارت آموزش و پرورش است.»

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش، امری بسیار حساس و مسئولیت آموزش متوسطه بسیار سنگین است تصریح کرد: «در فضایی قرار داریم که نقش معاونین آموزشی مناطق بسیار متفاوت شده است، تمامی فعالیت‌ها در مناطق باید مدرسه محور باشد، زیرا مدرسه، محور تحول است. بر این اساس فعالیت های معاونین آموزشی در مناطق از اهمیت زیادی برخوردار است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار