مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

دانش‌آموزان زنجانی با حضوردر راهپیمایی‌۲۲‌بهمن تبلیغات دشمن را بی‌‌اثر کردند

زنجان(پانا)-مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان زنجان گفت دانش‌آموزان زنجانی با حضور گسترده در راهپیمایی۲۲‌بهمن باعث خنثی شدن تبلیغات گسترده دشمن شدند.

کد مطلب: ۱۳۵۱۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان زنجانی با حضوردر راهپیمایی‌۲۲‌بهمن تبلیغات دشمن را بی‌‌اثر کردند

علی اسماعیلی مدیر کل آموزش و پرورش استان در مراسم دیدار جمعی از فعالین حوزه تربیتی با نماینده ولی‌فقیه در استان که به مناسبت هفته امور تربیتی برگزار شد،ضمن اشاره به سم پاشی های مختلف و وقایع چند ماه اخیر کشور، اظهار داشت : با خنثی کردن و رفع اثر تبلیغات بی حد دشمن در مدارس، حضور پرشور خانواده ها و دانش آموزان در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن نشان داد که مردم پشتیبان بلافصل نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود : در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۵۰نمایشگاه " مدرسه انقلاب " در آموزشگاه های استان بر پا شد و خود دانش آموزان پیشگامان جهاد تبیین بودند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان از افتتاح دارالقرآن مرکزی اداره کل آموزش و پرورش در نیمه شعبان خبر داد و افزود: ۳۷۵۰ نفر از دانش آموزان در همایش بزرگ یاوران انقلاب شرکت نمودند. همچنین ۹۰۰ نفر از دانش آموزان مشتاق و علاقمند با همراهی سپاه پاسداران در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنوبی کشور اعزام شدند.

علی اسماعیلی با اشاره به استقبال دانش آموزان از طرح تئاتر درسی و فعالیت ۳۵۰ گروه دانش آموزی در قالب این جشنواره، موفقیت دانش آموزان زنجان و کسب عناوین برتر در رشته های گریم، طراحی و بازیگری دومین جشنواره ملی تئاتر درسی را مرهون تلاش معلمان و مربیان مدارس دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به حضور حدود ۴۰۰۰ نفر از دانش آموزان در جنگ های شادی، برنامه هایی از این قبیل را در افزایش شور و نشاط در جامعه و میان دانش آموزان موثر دانست.

این مقام مسئول با اشاره به انعکاس فراوان هم خوانی سرود سلام فرمانده در آموزشگاه شهید بهرامی هیدج، اظهار داشت : شور و شعور دانش آموزان در این همخوانی ، حاصل تلاش مربیان تربیتی مدارس و خانواده های انقلابی است و ابراز امیدواری نمود که آموزش و پرورش بتواند با توجه به نقش راهبری سند تحول و راهنمایی های رهبر معظم انقلاب ، در شکوفایی هر چه بیشتر تمدن اسلامی تا ظهور حضرت ولیعصر ( عج ) موفقیت های روزافزونی کسب کردند.

گفتنی است روز یکشنبه مورخ ۷ اسفند ۱۴۰۱ جمعی از فعالین حوزه تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان،آیت‌الله خاتمی دیدار کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار