روزشمار هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی اعلام شد

کرمان (پانا) - از سوی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان، روزشمار هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی اعلام شد.

کد مطلب: ۱۳۵۱۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
روزشمار هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی اعلام شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، سید اصغر سادات حسینی با گرامیداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی (۸ تا ۱۴ اسفند) گفت: اولین روز این هفته دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ با نام "مربی و تربیت" نامگذاری شده که در این روز گردهمایی مربیان، مشاوران، مدیران، پیشکسوتان و گروه های جهادی مردمی پیش بینی شده است.

وی افزود: سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ عنوان "خانواده و تربیت" دارد و تجلیل از والدین فعال تربیتی در این روز در نظر گرفته شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ روز "رسانه و تربیت" است که در این روز دستاوردهای حوزه پرورشی و تربیتی ارائه و به نمایش گذاشته می شوند.

سادات حسینی بیان کرد: پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ با نام "زیست بوم جدید کرونا و تربیت" نامگذاری شده که در این روز دیدار با مراجع معظم تقلید یا برگزاری نشست های علمی و معرفتی با حضور علمای حوزه های علمیه صورت می گیرد.

وی گفت: جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ عنوان "موقعیت های تربیتی" دارد که برای این روز ورزش همگانی، کوهپیمایی مربیان، معلمان و تجلیل از برگزیدگان، در نماز جمعه پیش بینی شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ روز"نومربیان، نومعلمان و تربیت" است که در این روز نشست های علمی و تربیتی با حضور نومعلمان و نومربیان دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود.

سادات حسینی گفت: آخرین روز این هفته یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ با نام "گروه های جهادی و تربیت" نامگذاری شده که در این روز نشست با گروه های جهادی-تربیتی برای ارائه دستاوردها و طرح های تربیتی برنامه ریزی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار