معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه دو کرج عنوان کرد:

سلاح یک خبرنگار در جامعه قلم اوست

‌کرج (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه دو کرج گفت سلاح یک خبرنگار در جامعه قلم اوست اگر خبرنگاری نتواند از قلمش درست استفاده کند مانند این است که بی سلاح در جامعه فعالیت می کند.

کد مطلب: ۱۳۴۹۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
سلاح یک خبرنگار در جامعه قلم اوست

آموزش اصول خبرنویسی ویژه دانش آموزان عضو خبرگزاری پانا ناحیه 2 کرج با حضور ابولحسن معظمی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج، امیر عطارانT معاون پرورشی و تربیت بدنی و دو تن از مدرسین اصحاب رسانه در سالن شهید باهنر اداره آموزش و پرورش ناحیه دو کرج برگزار شد.

امیر عطاران، معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه دو کرج در نشستی که با دانش آموزان عضور خبرگزاری پانا این ناحیه داشت در خصوص نقش و جایگاه خبرنگاری در توسعه فرهنگی جامعه، گفت: توسعه فرهنگی بدون خبر و اطلاع رسانی تحقق یافتنی نخواهد بود، زیرا خبر می تواند یک جامعه را در ابعاد مختلف پویا و زنده نگه دارد. خبررسانی و آگاهی‌بخشی از رسالت‌های بزرگ کار خبرنگاری است که موجب بالا رفتن درک جامعه از مسایل مختلف می‌شود. بدون تردید جامعه ای که خبر و آگاهی در آن جایگاهی نداشته باشد، نمی تواند درک مناسبی از واقعیت ها و مسایل موجود داشته باشد.

وی در ادامه افزود: افتخار این را داشتیم که امروز در خدمت دو مدرس اصحاب رسانه از صدا و سیمای مرکز استان و همنشین جمعی از دانش آموزان خبرنگار پانا استان البرز باشیم تا از سخنان این عزیزان بهره مند شویم کسانی که در این دوره آموزشی حضور داشتند آموزش های لازم را در خصوص اصول خبرنویسی فرا گرفته و همچنین در این خصوص حمایت های لازم از این عزیزان خواهد شد و دوره های مفیدی برای دانش آموزان اصحاب رسانه به صورت مستمر در طول سال تحصیلی برگزار خواهیم کرد.

عطاران اضافه کرد: قرار است خبرنگاران پانا ناحیه ۲ کرج اردویی به خبرگزاری صدا و سیما البرز داشته باشند تا با نحوه خبرنویسی و تهیه گزارش از نزدیک آشنا شوند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه دو کرج بیان کرد: سلاح یک خبرنگار درجامعه قلم اوست. اگر خبرنگاری نتواند از قلمش درست استفاده کند مانند این است که بی سلاح در جامعه فعالیت می کند. همانا رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: جنگ امروز جنگ رسانه است و رسانه خود یک قدرت است که باید به موقع و درست در مقابل دشمن از آن استفاده کرد.

درپایان از تعدادی ازدانش آموزان خبرنگار پانا این ناحیه تقدیر شد.

دانش آموزخبرنگار:امیررضا خروطی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار