فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان:

2 هزار دانش‌آموز سمنانی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

سمنان (پانا) - فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان از اعزام 2 هزار نفر از دانش‌آموزان این استان به اردوهای راهیان نور از امروز خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
2 هزار دانش‌آموز سمنانی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت دومین کنگره سه هزار شهید استان سمنان، عملیات بزرگ فرهنگی استان با اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور آغاز شده است.

سرهنگ علی خالقیان بیان کرد: تاکنون بیش از چهار هزار و 500 نفر روز اعزام کاروان‌های مردمی به مناطق عملیاتی در جنوب و غرب کشور انجام شده است.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان عنوان کرد: از امروز 24 بهمن‌ماه، تعداد 2 هزار نفر از دانش‌آموزان این استان در مقاطع تحصیلی نهم، دهم و یازدهم به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند. این اردو در اوایل اسفندماه به اتمام رسیده و سپس اردوهای راهیان نور دانشجویی آغاز می‌شود.

سرهنگ خالقیان با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور مجازی نیز خاطرنشان کرد: در روزهای 25 و 26 بهمن‌ماه نیز اردوی راهیان نور به‌صورت مجازی در بستر شاد ویژه مقاطع اول و دوم متوسطه استان سمنان اجرا می‌شود و دانش‌آموزان از مناطق و یادمان‌های مناطق عملیاتی دیدن می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: استقبال خانواده‌ها و دانش‌آموزان استان سمنان برای حضور در اردوی راهیان نور بسیار گسترده و بی‌نظیر بود و در همان دو روز نخست ثبت‌نام، ظرفیت تکمیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار