رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش:

روابط عمومی‌ها با شبکه‌سازی اطلاعات را سریع و دقیق انتقال دهند

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی یک‌روزه کارشناسان روابط عمومی ادارات آموزش‌وپرورش استان فارس با اشاره به اهمیت شبکه‌سازی گفت روابط عمومی‌ها با شبکه‌سازی اطلاعات را سریع و دقیق انتقال دهند.

کد مطلب: ۱۳۴۰۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
روابط عمومی‌ها با شبکه‌سازی اطلاعات را سریع و دقیق انتقال دهند

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، مصطفی بابایی با اشاره به اهمیت رسانه‌ها در عصر حاضر اظهار کرد: روابط عمومی نیازمند همکاری و مشارکت سایر بخش‌ها هستند و روابط عمومی‌ها نیز وظیفه مشاوره و آموزش سواد رسانه‌ای به سایر حوزه‌ها را دارند.

وی با اشاره به پویش‌هایی که برای همراهی دانش آموزان با جامعه در آموزش‌وپرورش برگزارشده است، افزود: پویش سلام فرمانده و رفیق شهیدم حرکت عظیمی بود که در آموزش‌وپرورش اتفاق افتاد و پویش سلام فرمانده بازتاب وسیعی در سطح دنیا داشت و در این مسیر روابط عمومی‌های آموزش‌وپرورش نقش مهمی داشتند.

وی از فعالیت بیش از یک هزار و دویست نفر در خانواده روابط عمومی آموزش‌وپرورش‌ها در سطح کشور خبر داد و اضافه کرد: این ظرفیت کم‌نظیری است که باید به بهترین نحو از آن بهره‌مند شد و با استفاده از این ظرفیت می‌توان کارهای بزرگی انجام داد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی با اشاره به تأکیدهای وزیرآموزش‌وپرورش بر این نکته که هر فعالیتی باید یک پیوست رسانه‌ای داشته باشد، اظهار کرد: این کار فعالیت ذاتی روابط عمومی‌ها است و برای تدوین پیوست رسانه‌ای باید مسئول روابط عمومی جریان‌های رسانه‌ای مختلف را بشناسد و براساس آن پیوست رسانه‌ای تدوین کند.

وی با اشاره به تدوین مدل شبکه‌سازی در اطلاع‌رسانی، تصریح کرد: مهم‌ترین راهبرد ما اقناع و مهم‌ترین راهکار ما شبکه‌سازی است، لذا شبکه اطلاع‌رسانی به ما کمک می‌کند تا اطلاعات دقیق و سریع ارسال شود.

بابایی خاطرنشان کرد: مدل نظام رسانه‌ای مبتنی بر شبکه‌سازی بر 4 سطح؛ میان دستگاهی برون دستگاهی، درون دستگاهی و روابط عمومی است.

وی با تشریح ارکان شورای اطلاع‌رسانی آموزش‌وپرورش افزود: مسئول روابط عمومی دائماً باید در میدان حضورداشته باشد و به رصد اطلاعات بپردازد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی با تشریح فرایند شبکه‌سازی از سوی روابط عمومی‌ها اظهار کرد: تقویت دانش، جریان سازی، تشکیل شبکه‌های اطلاع‌رسانی، خلاقیت، تولید انبوه محتوا و ...، از راهکارهای روابط عمومی‌هاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار