برنامه های متنوع در ایام اللّه دهه فجر در سطح مدارس کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

یاسوج (پانا) -  مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از برنامه ریزی برای اجرای برنامه های متنوع در دهه پرشکوه فجر در سطح مدارس استان خبرداد

کد مطلب: ۱۳۳۸۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های متنوع در ایام اللّه دهه فجر در سطح مدارس کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

حسنعلی عزت خواه در جلسه روسای آموزش و پرورش در گچساران گفت؛ آسان ترین و ارزان ترین راه برای بهبود تمامی شاخص‌های یک جامعه، آموزش و پرورش است.

وی آموزش وپرورش را محور تحول در جوامع بشری دانست و بیان کرد: اگر به دنبال آن هستیم که جامعه‌ای سالم و به‌دوراز آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم باید به مدرسه توجه نموده و در آن سرمایه‌گذاری کنیم.

عزت خواه با بیان اینکه در آستانه برگزاری مرحله اول کنکور در روزهای 29 و30 دیماه در سطح استان هستیم گفت: با بسیج امکانات از همه ظرفیتها برای برگزاری سالم کنکور استفاده کنید .

وی خواستار توجه ویژه روسای آموزش وپرورش به جشنواره ها و المپیادهای دانش آموزی شد و تاکید کرد: سنجش به موقع نو آموزان بدو ورود به دبستان در دستور کار قرارگیرد .

مدیرکل آموزش وپرورش استان با اشاره به اینکه قریب به 30 هزار نفر دانش آموز در مدارس غیر دولتی در حال تحصیل هستند خطاب به روسای آموزش وپرورش افزود: توجه و نظارت بر مدارس غیر دولتی را سرلوحه خویش قراردهید و با آنها ارتباط خوبی داشته باشید.

عزت خواه توجه به روابط عمومی ها برای انعکاس مطلوب برنامه های آموزش وپرورش را یاداور شد و گفت: شورای اطلاع رسانی آموزش و پرورش را در همه شهرستانها تشکیل دهید و با اطلاع رسانی به موقع و به هنگام زمینه را برای روشنگری افکار عمومی و بیان خدمات آموزش وپرورش فراهم نمایید.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد، برنامه ریزی برای دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی در مدارس را مهم دانست و گفت: انتقال مفاهیم و تبیین شرایط پیروزی انقلاب اسلامی و بیان خدمات نظام اسلامی در طول 43 سال گذشته برای نسلهای جدید یک ضرورت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار