مدارس کاشمر فضای رقابتی را در دهه فجر ایجاد کرده‌اند

کاشمر(پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان کاشمر گفت مدارس بسیار پر نشاط و پرتوان در بحث های مختلف ارزشی و انقلابی ورود می‌کنند که فضای رقابتی بین مدارس ایجاد شده است.

کد مطلب: ۱۲۵۵۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مدارس کاشمر فضای رقابتی را در دهه فجر ایجاد کرده‌اند

حامد ناصری، معاون پرورشی و تربیت بدنی در گفت و گو با پانا گفت: امسال ما موقعیت خاصی را در دهه فجر داشتیم از جمله بحث کرونا که با آمدن سویه جدید اُمیکرون بعضی از فعالیت های ما را تحت الشعاع قرار داد، اما باز هم بزرگداشت ایام فجر برای ما بسیار اهمیت داشت.

وی افزود: یکی از مهم ترین برنامه ها که با رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان حضوری بودن مدارس انجام شد، نشست گفتمان های انقلاب بود که با فرستادن اساتید به مدارس دوستانمان حلقه های معرفتی تحت عنوان نشست های انقلاب را داشتند که اساتید آنجا حضور پیدا می کردند و به سوالات مختلف دانش آموزان پاسخ می دادند. فعالیت دیگر بحث نمایشگاه های انقلاب بود که به همت خود دانش آموزان در سطح مدارس انجام شد.
ناصری در ادامه گفت: یکی از مهم ترین فعالیت های پرورشی که به آن اهمیت بسیاری داده می شود، اجرای برنامه های ارزشی بالاخص در دهه مبارکه فجر است که دانش آموزان الحمدلله با نشاط در این بحث ها شرکت می کنند.
ناصری گفت: مدارس با اجرای مسابقات، برنامه ها و طرح های مختلف باعث شده اند که روحیه نشاط و شادابی خاصی را در دهه فجر شاهد باشیم و این خودش مدیون مربیان، مدیران و معاونین محترم است که در مدارس حضور دارند.

خبرنگار: معین امیدوار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار