برگزاری جشن‌های دهه فجر در بیش از ۳ هزار مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد ازبرگزاری جشن‌های چهل چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در بیش از 3 هزار آموزشگاه خبرداد.

کد مطلب: ۱۳۴۱۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن‌های دهه فجر در بیش از ۳ هزار مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد

حسنعلی عزت خواه در جلسه کمیته دانش آموزی و فرهنگیان دهه فجر در آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد با تبریک فرا رسیدن ماه رجب گفت: دهه فجر عید انقلاب است و برنامه‌های این دهه مدرسه محور بوده و با مشارکت دانش آموزان اجرا می‌شود.

عزت‌خواه افزود: برنامه‌ها باید جذاب و توسط دانش آموزان اجرا شود تا نسل جوان با آرمانها و اهداف انقلاب و دستاوردهای بزرگ آن و اتفاقات تاریخی پیروزی انقلاب بیش از پیش آشنا شوند.

رئیس کمیته دانش آموزی و فرهنگیان دهه فجر انقلاب اسلامی استان خاطرنشان کرد: واگذاری اجرای برنامه‌ها به دانش آموزان باعث تقویت حس مسئولیت پذیری و آشنایی هر چه بیشتر آنان با اهداف، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد شد .

عزت خواه با بیان اینکه برنامه های گرامیداشت دهه فجر در همه مدارس استان برگزار خواهد شد گفت: همزمان با نواختن زنگ انقلاب در 12 بهمن همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی جشنهای پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس استان آغاز خواهد شد.

وی از پویش مدرسه انقلاب در مدارس خبر داد و افزود: اجرای سرود ملی و سرود ویژه ایام الله دهه فجر در همه برنامه های دهه فجر در مدارس استان جهت انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی اجرا خواهد شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان در پایان گفت: دستورالعمل اجرایی برنامه‌ها و فعالیت‌های چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی به شهرستانها و مناطق استان ابلاغ‌شده است و انتظار می‌رود تا در مدارس سراسر استان به نحوه شایسته به این موضوع پرداخته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار