مدیرعامل سازمان بیمه سلامت تاکید کرد

پوشش بیمه‌ای ناباروری در بخش بستری ۹۰ درصد و در بخش سرپایی ۷۰ درصد است

تهران (پانا) - مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت بسیاری از خدمات و حمایت‌های بیمه‌ای در حوزه ناباروری در بخش دولتی به میزان ۱۰۰ درصد است. در مجموع هم در بخش بستری ۹۰ درصد خدمات ناباروری و در بخش دارو و سرپایی ۷۰ درصد خدمات پوشش داده می‌شود‌.

کد مطلب: ۱۳۳۶۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
پوشش بیمه‌ای ناباروری در بخش بستری ۹۰ درصد و در بخش سرپایی ۷۰ درصد است

به گزارش پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، محمد‌مهدی ناصحی در سفر به استان آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران، با تاکید بر جدی بودن حمایت های بیمه سلامت از زوجین نابارور، گفت: آذربایجان غربی بهترین خدمات را در حوزه درمان ناباروری ارائه داده و اقدامات قابل قبول است.

وی افزود: حمایت های بیمه ای در سطح مناسبی بوده و اعتبارات قابل قبولی نیز برای این مساله تخصیص داده شده است؛ لذا با حضور میدانی و شنیدن نقطه نظرات همکاران اصلاحات لازم انجام می شود.

ناصحی با بیان اینکه بیمه سلامت ایران با توجه به مصوبات قانونی حمایت های لازم از زوجین نابارور را انجام می دهد تصریح کرد: بسیاری از خدمات و حمایت های بیمه ای در حوزه ناباروری در بخش دولتی به میزان ۱۰۰ درصد است. در مجموع هم در بخش بستری ۹۰ درصد خدمات ناباروری و در بخش دارو و سرپایی ۷۰ درصد خدمات پوشش داده می شود‌.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران اظهار داشت: آذربایجان غربی از استان های خوب در ارائه خدمات به زوجین نابارور است، لذا مقرر شده اگر مشکل اعتباری و منابع وجود داشت؛ در مدت زمان سریعتری کمک های لازم صورت گیرد تا مردم دچار مشکل نشوند.

ناصحی گفت: خوشبختانه پرداختی های سازمان بیمه سلامت به روز بوده و هیچ مشکلی در تامین منابع به ویژه برای بیماران صعب العلاج وجود ندارد، ضمن اینکه ارائه خدمات به گروه های دیگر بیماران تحت پوشش سازمان ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار