مدیر آموزش و پرورش جاجرم:

هدف از برگزاری یادواره شهدا، تبیین و نهادینه کردن فرهنگ و سیره عملی شهدا در جامعه است

جاجرم (پانا) - مدیرآموزش و پرورش جاجرم با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدا، هدف از برگزاری یادواره های شهدا را تبیین و نهادینه کردن فرهنگ و سیره عملی شهدا در جامعه به ویژه برای نسل جوان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۲۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری یادواره شهدا، تبیین و نهادینه کردن فرهنگ و سیره عملی شهدا در جامعه است

حسین عابدی مقدم با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی را از ملت ما بگیرد و رفاه طلبی و بی دینی را جایگزین آن کند، اظهار کرد: معلمان باید با تبیین ارزش های اسلام و سیره شهدا، اراده ملت را در مقابل توطئه دشمنان، استوار نگه دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جاجرم، بصیرت افزایی و احیاء فرهنگ ارزشمند شهادت طلبی را لازمه برگزاری یادواره های شهدا برشمرد و افزود: برگزاری این یادواره ها به ما نشان می دهد که راه را درست می رویم. نسخه نجات‌بخش ما فرهنگ ایثار و شهادت است و هدف از برگزاری یادواره های شهدا بصیرت افزایی جامعه است.

در این مراسم، دانش آموزان دبستان تمام تشکیلاتی شاهد نرگس، به اجرای سرود، قرائت زندگینامه و وصیت نامه شهید عبدالرضا شاکری و دل نوشته هایی برای شهیدان پرداختند.

در پایان مراسم از خانواده شهید عبدالرضا شاکری و همچنین دانش آموزانی که در اجرای مراسم نقش داشتند تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار: سید رضا مرتضوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار