امام جمعه میانه در یادواره شهدای فرهنگی میانه:

معلمان، تاریخ هشت سال دفاع مقدس را به دانش‌آموزان انتقال دهند

میانه (پانا) - امام جمعه میانه در یادواره شهدای فرهنگی میانه که به همت مدیریت آموزش و پرورش و کانون بسیج فرهنگیان برگزار شده بود به انتقال تاریخ هشت سال دفاع مقدس با مطالعه توسط معلمان به دانش‌آموزان، تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۸۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
معلمان، تاریخ هشت سال دفاع مقدس را به دانش‌آموزان انتقال دهند
امام جمعه میانه به فداکاری های شهیدان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: موفقیت ها و امنیت ایران اسلامی حاصل خون شهدا و وجود بسیج در عرصه های مختلف است.
وی با اشاره به عملیات های مختلف در جنگ حق علیه باطل در توصیه ای به معلمان گفت: معلمان، تاریخ هشت سال دفاع مقدس را مطالعه و به دانش آموزان انتقال دهند، چون امروز دانش آموز نیازمند اطلاع از رشادت ها و آرمان ها و مفاهیم شهید وشهادت است .
حجت الاسلام والمسلمین محمدی، روحانیت را انتقال دهنده مسائل مذهبی،سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه از قبل از انقلاب تاکنون عنوان کرد و گفت: شیاطین و دشمنان انقلاب در حال القا ناامنی و ناامیدی به داخل کشور هستند.
مدیر آموزش و پرورش میانه در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به مسئولین، خانواده های شهدا، فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان گفت: معلمان در تعمیق و گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت نقش اساسی دارند.
یک استاد دانشگاه، پژوهشگر و یادگار هشت سال دفاع مقدس نیز در مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت و با اشاره به نقش جوانان در پیشرفت های حاصل شده در ایران اسلامی گفت: دشمن تحمل ایران مقتدر را ندارد و با برنامه ریزی برای آشوب در کشور در حال عصبانی کردن ما است.
تجلیل از خانواده های شهدای فرهنگی میانه پایان بخش یادواره شهدای فرهنگی میانه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار