یادواره سردار دل‌ها در کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی امام علی (ع) شهرکرد

شهرکرد(پانا)- در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، پلی‌کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی امام علی (ع) شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری برنامه‌ای را تحت این عنوان برگزار کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
یادواره سردار دل‌ها در کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی امام علی (ع) شهرکرد

مراسم گرامیداشت یاد سردار دلها در کلینیک امام علی(ع) با حضور مشاور استاندار در امور ایثارگران،کاظم کبیری مسئول سازمان جامعه پزشکی،مرتضی عسگری رئیس پلیس فتا استان،علی اصغر مهری معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان،محمد خرمی فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی استان،حاج آقا علی صغیرا سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه، سید علی درخشان مدیر روابط عمومی دانشگاه و دیگر مسئولین مربوطه در روز دوشنبه ۱۲ دی‌ماه برگزار شد.

در این برنامه ضمن تجلیل از ایثار گران کلینیک از خانواده شهدا محمد حسن قاسمی مدافع حرم جامعه پزشکی و رضوان نورمند مدافع سلامت در دوران کرونا ، تقدیر به عمل آمد.

زهرا ایازی سرپرست کلینیک امام علی (ع) در گفت وگو با پانا هدف از برگزاری این برنامه را چنین عنوان کرد:«حاج قاسم سلیمانی نماد شهادت و ایثار گری و از خودگذشتگی است و ما افتخار داشتیم‌ یادواره‌ای برای ایشان برگزار کنیم،مکتب سردار دلها مکتب شهدا،عاشورا و امامان است.»
وی همچنین از همکاری و شرکت پرشور کلیه‌ی مسئولین استانی،دانشگاهی و کلینیک تخصصی امام علی(ع) تشکر کرد و امیدوار بود تا با آرمان های والا بتوان گام‌های موثری برداشت.

خبرنگار دانش آموز؛هانیه پورشیروانی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار