مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ در نشست شورای اداری کارکنان منطقه:

اجرای قانون و اخلاق توامان به بهره‌وری بیشتر منجر می‌شود

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 با تاکید بر رعایت قانون و اخلاق، توامان بودن این دو مولفه را برای بهره‌وری بیشتر مهم و اساسی برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۳۰۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای قانون و اخلاق توامان به بهره‌وری بیشتر منجر می‌شود

هادی زمانی نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه4 در سومین جلسه شورای اداری که با محوریت ارتقا سلامت اداری کارکنان آموزش و پرورش منطقه برگزار شد، با تاکید بر اهمیت سلامت اداری گفت: نظام اداری با رعایت اصول و مقررات اداری حاکم و با توجه به نظم اداری از قبل طراحی شده و وظایف خود را به خوبی و برای نیل به بهره وری سازمانی اجرا می کند.

وی با بیان اینکه سلامت اداری یکی از خواسته های دیرینه همه جوامع است از آن به عنوان یک ابزار توزیع عادلانه خدمت به عموم شهروندان یاد کرد.

زمانی نژاد با تاکید بر رعایت اخلاق و قانونمداری اظهار کرد: اخلاق و به دنبال آن، رفتار منطقی و معقولانه، در آداب و سنت های اسلامی و ایرانی نقش و جایگاه مهمی داشته و دارد، بهترین بهره وری زمانی حاصل می شود که قانون و اخلاق را توامان مد نظر داشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ کارکنان را به رعایت حقوق عمومی، عمل به شرح وظایف، توجه به سیاست های دولت و وزارت آموزش وپرورش، رعایت حق اولیاء و دانش آموزان سفارش کرد و با بیان اینکه اجرای طرح همسو در منطقه4 حرکتی نمادین برای نشان دادن همکاری، همدلی و هم افزایی است افزود: نیروی انسانی خلاق و همسو مهمترین عامل در پیشبرد اهداف سازمانی و ارتقای بهره وری سازمان ها است. امروزه سرمایه های یک سازمان تنها سرمایه مالی و فیزیکی نیستند، بلکه سرمایه دانشی نیروی انسانی بسیار مورد توجه است. ‎

زمانی نژاد در پایان سخنان خود با تاکید بر ایجاد فضائی سالم در محیط اداری افزود: وقتی محیط کار از سلامت اداری برخوردار باشد، برای کارکنان نشاط، خلاقیت و پیشرفت و برای مراجعین آرامش و اعتماد را به دنبال خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار