مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴:

تحقق تعلیم و تربیت تمام ساحتی از مسیر قرآن‌آموزی می گذرد

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 با بیان اینکه شالوده سند تحول آموزش و پرورش دین‌داری است و تحقق تعلیم و تربیت تمام ساحتی از مسیر قرآن‌آموزی و ترویج آموزه‌های تربیتی بر محور قرآن می‌گذرد،استفاده از ظرفیت‌های دارالقرآن را در تربیت قرآنی دانش‌آموزان مهم و اساسی برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۳۲۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تحقق تعلیم و تربیت تمام ساحتی از مسیر قرآن‌آموزی می گذرد

مراسم تجلیل و تکریم از سعید منوچهری؛ خیّر مجموعه دارالقرآن حضرت زهرا(س)، با حضور هادی زمانی نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه4 و اعضای شورای معاونین در دارالقرآن حضرت زهرا(س) این منطقه برگزار شد.

زمانی نژاد با اشاره به سند تحویل بنیادین آموزش و پرورش که به تعلیم و تربیت دینی استوار است اظهار کرد: شالوده سند تحول آموزش و پرورش بحث دین و دین‌داری است و نقطه کمال در این سند، دستیابی دانش‌آموزان به مراتبی از حیات طیبه است که به معنای زندگی در مسیر قرب الی الله است.

وی افزود: بدون شک ترویج فرهنگ انس با قرآن می تواند نقش مهمی در تحقق این هدف مهم ایفا کند. تعلیم و تربیت تمام ساحتی از مسیر قرآن آموزی و ترویج آموزه های تربیتی بر محور قرآن می گذرد. بنابراین باید زمینه تربیتی، اعتقادی و دینی را در دانش‌آموزان قوی کنیم. به همین دلیل اهمیت و پرداختن به تعلیم قرآنی دانش‌آموزان مورد تاکید است.

زمانی نژاد در ادامه ضمن تقدیر از سعید منوچهری، با بیان اینکه خدمت به قرآن کریم شامل سه بعد تبلیغ، ترویج و آموزش است گفت: استفاده از ظرفیت‌های دارالقرآن موجب ارتقای شاخص‌های کیفی در تربیت قرآنی خواهد شد که نتیجه آن، پرورش دانش‌آموزان شاخص و اثرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: ساخت و توسعه دارالقرآن ها در رونق و توسعه فعالیت های فرهنگی و قرآنی با استفاده از مدیران جهادی و علاقه‌مند نقش بسزایی داشته است و در این راه می بایست با تنوع پذیری در برنامه های قرآنی، طراحی فعالیت های فرهنگی هنری و نقش پذیری دانش آموزان در دارالقرآن ها به ترویج استفاده و حضور پر بار دانش آموزان اقدام کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار