با تأیید شورای شهر تهران؛

تفاهم‌نامه همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران امضا شد

تهران (پانا) - سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، شهرداری منطقه 21 تهران و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در راستای بهبود شرایط نگهداری و حفظ هویت اسناد ملی کشور و ارتقاء سطح همکاری‌ها و هماهنگی‌های بهینه فیمابین، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

کد مطلب: ۱۳۲۸۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم‌نامه همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران امضا شد

به گزارش روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران،‌ این تفاهم نامه همکاری میان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، شهرداری منطقه 21 تهران و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران که با تأیید شورای شهر تهران عملیاتی شده است؛‌ به منظور تأمین فضای مناسب برای نگهداری موقت و تجمیع میراث مکتوب کشور انجام شده است.
براساس این تفاهم نامه و به دلیل مشکلات ناشی از دپوی حجم زیاد اسناد انتقالی در ساختمان آرشیو ملی و آلودگی محیطی، مقرر شد یکی از‌ پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران شهر تهران برای نگهداری موقت و تجمیع اسناد ملی، به معاونت اسناد ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران اختصاص یابد. بر همین اساس پایگاه بزرگی در منطقه غرب تهران در اختیار این معاونت قرار گرفته است.
پایگاه اختصاص یافته، زمینی به مساحت 4000 متر مربع و دارای حدود 1000 متر مربع زیر بنا است. این پایگاه دارای فضای نگهداری و استقرار اسناد و فضای اداری برای بررسی اسناد در محل و انتقال اسناد واجد ارزش به مخازن آرشیوی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار