چمران در جمع خبرنگاران:

آب‌گرفتگی در شهر عمیق نبوده است

تهران (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت آب‌گرفتگی امروز محلی بود و چندان عمیق نبود، اگر شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی وجود نداشت، شرایط آب‌گرفتگی وحشتناک می‌شد.

کد مطلب: ۱۳۲۸۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
آب‌گرفتگی در شهر عمیق نبوده است

مهدی چمران در حاشیه یکصد و یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در زمان بارندگی عادت داریم نوع رانندگی را تغییر می‌دهیم و باعث ترافیک می‌شود، اظهار کرد: آب‌گرفتگی در شهر چندان نبوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه به دلیل کمبود بارندگی در تهران عادت به رانندگی در این شرایط نداریم، یادآور شد: مردم به عادت همیشگی از منزل خارج می‌شوند و با چنین شرایطی مواجه می‌شوند.

وی با بیان اینکه آب‌گرفتگی‌ها محلی بوده و عمیق نیست، تصریح کرد: در مواقعی جوی‌ها از زباله‌ها پُر می‌شوند و موجب آب‌گرفتگی می‌شود. اگر شبکه سطحی جمع‌آوری آب نباشد، شرایط وحشتناک خواهد بود. باید مشکلاتی که خودمان ایجاد می‌کنیم را در شرایط بارندگی تحمل کنیم.

چمران تاکید کرد: رفع مشکل چراغ‌های راهنمایی پیگیری می‌شود. پلیس در این موضوع دخالت می‌کند و این دخالت کردن‌ها به ترافیک اضافه می‌کند.

وی با اشاره به استفاده از ون‌هایی برای جمع‌آوری افراد بی‌خانمان گفت: این موضوع را دنبال می‌کنیم تا بدانیم موضوع از چه قرار بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار