رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان شرقی؛

بلایای طبیعی مواردی غیر قابل پیش بینی هستند

تبریز (پانا) - رئیس اورژانس‌ آذربایجان‌شرقی با تاکید براینکه کشور ما کشوری بلاخیر است لزوم توجه همیشگی به احتمال بروز و وقوع بلایای طبیعی را یاد آور شد.

کد مطلب: ۱۳۲۷۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
بلایای طبیعی مواردی غیر قابل پیش بینی هستند

اصغر جعفری روحی در گفت و گو با خبرنگار پانا در حاشیه بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله که همزمان با سراسر کشور در دبیرستان دوره متوسطه اول آناتا آموزش پرورش ناحیه ۲ تبریز برگزار شد، گفت: بلایای طبیعی مواردی غیرقابل پیش بینی هستند و مهم ترین نقطه این است که باید همیشه به فکر بروز و وقوع بلایای طبیعی باشیم و فکر نکنیم که این موضوع برای ما، خانواده، شهر و کشورمان اتفاق نخواهد افتاد.

وی افزود: کشور ما کشوری بلاخیز است و انواع بلایا و صوانح در کشور ما اتفاق می افتد و باید آمادگی لازم برای مقابله و بازتوانی با این حوادث و بلایای طبیعی را در سطح جامعه و خانواده هایمان داشته باشیم.

رئیس اورژانس استان ادامه داد: ما در سازمان اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی که در واقعدر دو قسمت، یکی بحث اورژانس پیش بیمارستانی و امداد رسانی و فوریت های پزشکی و قسمت دوم مدیریت حوادث و بلایا فعالیت انجام می‌ دهیم.

وی ادامه داد: ما به دقت حوادث غیرطبیعی را در سطح جامعه، شهر و کشور به صورت ۲۴ ساعته رصد می شود و آمادگی لازم را در تمام پایگاه ها و بیمارستان ها حفظ می کنیم و تیم های واکنش سریع و تیم های دی مت را همیشه به صورت آماده داریم که در صورت بروز بلایا در کمترین زمان ممکن اقدامات درمانی، تریاژ و انتقال مصدومین را انجام دهند.همچنین بیمارستان صحرایی را داریم که می توانیم در کمترین زمان در تمام قسمت های استان برپا کنیم و تمام اقدامات درمانی را برای حادثه دیدگان انجام دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار