تجلیل از دانش‌آموزان برتر مسابقات علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی دبیرستان فرزانگان 3 کرج

کرج (پانا) - آیین تجلیل از دانش‌آموزان برتر مسابقات علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی دبیرستان فرزانگان ناحیه سه کرج با حضور رحمت‌الله نژادفلاح، مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۶۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش‌آموزان برتر مسابقات علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی دبیرستان فرزانگان 3 کرج

رحمت الله نژاد فلاح مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج ضمن عرض تبریک به این دانش آموزان گفت:برای اینکه محیط جذاب برای زندگی در مدرسه ایجادشود، می بایست فعالیت ها در چهارچوب سند تحول بنیادین انجام شود. با بهره گیری از ساحت های سند تحول، دانش آموزان را چند بعدی تربیت کرده و آنها را برای زندگی، فردای بهتر و خانواده خوب تربیت کنیم.

وی افزود: اگر تمامی ابعاد تربیت مورد توجه قرار گیرد، خروجی آن همین دانش آموزان نخبه در مدارس هستند.

نژادفلاح اظهار کرد: دانش آموزان سعی کنند خلاقیت ها و استعدادهای خود را مطابق نیاز جامعه پرورش داده و ارائه دهند. کشور ما کشوری با سابقه تاریخی چندصدساله فرهنگی است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج یادآوری کرد: وظیفه تک تک ماست که این ظرفیت های انسانی نخبه در مدارس را که به عنوان ثروت کشور هستند شناسایی کنیم. تامین ثروت یک کشور نیاز به نیروی انسانی آگاه و نخبه دارد در غیر این صورت سیر پیشرفت کشور متوقف خواهد شد.

نژادفلاح در پایان گفت: ما می توانیم تمدن ایران اسلامی را در سراسر جهان بسط دهیم تا بتوانیم تحقق‌بخش آرمان بزرگ قرآنی در زمان ظهور باشیم.

در پایان از دانش آموزان برتر با اهدای لوح سپاس تقدیر بعمل آمد

خبرنگار: ندا ساکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار