معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش البرز:

کسب رتبه اول مجموع مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور توسط دانش‌آموزان البرزی

کرج (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز از کسب رتبه اول مجموع مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر و پسر این استان در حوزه فنی و فرهنگی گروه (ب) در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول مجموع مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور توسط دانش‌آموزان البرزی

سید مسلم رئیسی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در دو بازه زمانی بهمن ماه۱۴۰۱ و تابستان۱۴۰۲ در رشته های فوتسال، والیبال، بسکتبال، فوتبال، دو و میدانی، ژیمناستیک، شطرنج، هندبال، طناب زنی، بدمینتون، تنیس روی میز، شنا، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و نیز جشنواره مادر و دختر و پدر و پسر برگزار شد.

رئیسی ادامه داد: استان البرز با شرکت ۲۶۵ دانش آموز و کسب ۹۲مدال رنگارنگ و در مجموع ۹۸۲ امتیاز، موفق به کسب رتبه اول مجموع مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در گروه(ب) شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز ضمن تبریک به جامعه دانش آموزی و فرهنگیان استان تصریح کرد: این موفقیت حاصل تلاش دانش آموزان، مربیان، سرپرستان و تمامی عوامل اجرایی است و امیدواریم شاهد موفقیت های بیشتر دانش آموزان در عرصه های مختلف ملی و بین المللی باشیم.

لازم به ذکر است استان های یزد و گلستان نیز در رتبه های دوم و سوم این گروه قرار گرفتند

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار