معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش البرز:

چهاردهمین دوره مسابقات فرهنگی، ورزشی قهرمانی دانش‌آموزان البرز آغاز شد

کرج (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از آغاز چهاردهمین دوره مسابقات فرهنگی، ورزشی قهرمانی دانش‌آموزان دختر و پسر استان البرز خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۱۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
چهاردهمین دوره مسابقات فرهنگی، ورزشی قهرمانی دانش‌آموزان البرز آغاز شد

سید مسلم رئیسی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: این دوره از رقابت‌ها در طول سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ در دوره زمانی آذرماه ۱۴۰۲،بهمن و اسفند ۱۴۰۲ و اردیبهشت ۱۴۰۳ برنامه ریزی و برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این رقابت ها در مقطع متوسطه دوم دختر و پسر از ۱۸ آذرماه شروع شده که با شرکت ۵۵۱ دانش آموز و ۱۶۰ همکار درحال برگزاری است.

رئیسی گفت: مسابقات متوسطه دوم در۸ رشته ورزشی هندبال، بسکتبال۳*۳، بدمینتون، شطرنج، تنیس روی میز، کشتی آزاد، کشتی فرنگی و دو و میدانی برگزار می شود. همچنین نفرات منتخب مسابقات متوسطه دوم برای شرکت در رقابت‌های کشوری که در بهمن ماه ۱۴۰۲ به مناسبت گرامیداشت دهه فجر برگزار خواهد شد حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: درمقطع متوسطه اول و ابتدایی دختر و پسردر دو دوره زمانی از ۲۳ بهمن الی ۱۷ اسفند ۱۴۰۲و از ۴ الی ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ با شرکت ۱۷۸۵ ،دانش آموز و ۵۲۴ همکار برگزار خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در پایان بیان کرد: مسابقات متوسطه اول پسر و دختر در۹ رشته ورزشی که عبارتند از فوتسال، شطرنج، تنیس روی میز، بدمینتون، بسکتبال، هندبال، والیبال، شنا و دو و میدانی و مسابقات مقطع ابتدایی پسر و دختر در ۱۰رشته ورزشی که عبارتند از فوتسال، شطرنج، تنیس روی میز، بدمینتون، بسکتبال، هندبال، والیبال، جشنواره مادر دختری و پدر پسری، طناب زنی، دو و میدانی، برگزار می شود.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار