مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

با انعکاس اخبار مدارس و مدیران از طریق رسانه‌ها، جریان‌سازی مثبتی به‌وجود می‌آید

قرچک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در جلسه توانمندسازی خبرنگاران پانا گفت لازم است تا اقداماتی که مدارس انجام می‌دهند، رسانه‌ای شود و به سمع و نظر همگان برسد، زیرا با انعکاس اخبار بین مدارس و مدیران، جریان‌سازی مثبتی به وجود می‌آید.

کد مطلب: ۱۳۲۶۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
با انعکاس اخبار مدارس و مدیران از طریق رسانه‌ها، جریان‌سازی مثبتی به‌وجود می‌آید

رضا داورزنی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در جلسه توانمندسازی خبرنگاران پانا ضمن تشکر از خبرنگاران پانا در بحث پروژه مهر، بیان کرد: امسال مدارس در بحث پروژه مهر اقدامات خوبی انجام دادند و بسیار فعال بودند.

وی در ادامه افزود: اقداماتی که مدارس انجام می دهند باید رسانه‌ای شود و به سمع و نظر همگان برسد، زیرا با انعکاس اخبار بین مدارس و مدیران یک جریان سازی مثبت به وجود می آید و همچنین بسیاری از مدارسی که غیر فعال هستند فعال می شوند و تلاش خود را افزایش می دهند.

داورزنی در رابطه با جریان الگوسازی در مدارس اظهار کرد: یکی از مباحثی که برای ما ضروری است، جریان الگوسازی است؛ در بسیاری از مدارس دانش آموزانی را داریم که در منطقه جزو برترین‌ها هستند و در حوزه های ورزشی، قرآن، احکام و صنعت دارای خلاقیت و ابتکار خاصی هستند؛ اما کسی آن ها را نمی‌شناسد، ما باید سعی کنیم این دانش آموز ها را با مصاحبه و خبرهایی که تهیه می کنید به دیگران و دانش آموزان معرفی کنیم.

داورزنی یکی از دغدغه خود را بالا بردن انگیزه در دانش آموزان دانست و گفت: در اکثر مدارس، معلم های فعال، با استعداد، خاص و توانمند بسیاری داریم که باید با این معلم ها مصاحبه و از فعالیت‌های آنها مستند تهیه شود و چرا که با این کار می‌توان انگیزه دانش آموزان، مدیران، معلمان را بالا ببریم.

داورزنی در بحث خبررسانی بیان کرد: در بحث خبررسانی بیشتر بر جلوه ها و اقدامات جوانان در مجموعه اداری کار شود و نقش کارشناس ها پررنگ تر بشود تا مدارس با آن ها آشناییت داشته باشند، همچنین خبر را فقط معطوف به دو، سه نفر خاص نکنید از کارشناس ها هم استفاده کنید.

داورزنی در پایان از حضور خبرنگاران پانا تشکر کرد.

دانش آموز خبرنگار: آرزو محمدنژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار