امین‌زاده: تبیین بیانیه گام دوم باید از مدارس آغاز شود

تهران (پانا) - رئیس فرهنگ‌سرای اندیشه می‌گوید مخاطب خاص بیانیه گام دوم انقلاب جوانان‌ و نوجوانان‌اند. بنابراین باید تبیین بیانیه گام دوم از دل مدارس آغاز شده و به بقیه اقشار و گروه‌های جامعه برسد.

کد مطلب: ۱۳۲۲۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
امین‌زاده: تبیین بیانیه گام دوم باید از مدارس آغاز شود

ناصر امین‌زاده مدیر فرهنگی هنری منطقه 7 و رئیس فرهنگسرای اندیشه درباره جدیدترین جلسه از ویژه برنامه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب گفت: جدیدترین جلسه از این ویژه‌برنامه در دبیرستان پسرانه سیدرضی برگزار شده و ابعاد ناگفته‌ای از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را برای دانش‌آموزان معرفی و تبیین می‌کند.

وی اضافه کرد: موضوع این جلسه «جوانان، عزت، حکمت، مصلحت»‌ است و دکتر محمد سهیل سرو پژوهشگر و مدرس دانشگاه به معرفی و تبیین بخش‌های مختلف بیانیه گام دوم در موضوع مورد اشاره می‌پردازد. همچنین حمید یزدانیان به‌عنوان کارشناس مجری در این جلسه حضور دارد.

امین‌زاده در توضیح سوژه این جلسه گفت: با مروری بر بیانیه گام دوم انقلاب و مهم‌ترین کلیدواژه‌های مطرح شده در آن چند موضوع بیش از بقیه به چشم می‌آید. جوانان یکی از پرتکرار‌ترین کلیدواژه‌های مطرح شده در این بیانیه است. این موضوع به قدری مهم است که به گفته بسیاری از صاحب‌‌نظران مخاطب خاص این بیانیه جوانان‌اند. از سویی دیگر موضوع «عزت» از اهمیت زیادی برخوردار است و می‌توان گفت که بیانیه گام دوم انقلاب یادآوری عزت و افتخار جمهوری اسلامی است.

رئیس فرهنگسرای اندیشه تاکید کرد: بیانیه گام دوم انقلاب، سند راهبردی برای کشور و چراغ راهی برای ادامه نهضت انقلاب اسلامی ایران است. این بیانیه برای عموم مردم ایران از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی صادر شده است، اما مخاطب اصلی و ویژه آن جوانان هستند. از این روی، معرفی و تبیین آن برای نسل جوان از اهمیتی دوچندان برخوردار است.

امین‌زاده ضمن تاکید بر لزوم اجرای این برنامه در مدارس گفت: همانطور که بارها اشاره شده است، مخاطب خاص بیانیه گام دوم انقلاب جوانان‌ و نوجوانان‌اند. از این رو به نظر می‌رسد که باید تبیین بیانیه گام دوم از دل مدارس آغاز شده و به بقیه اقشار و گروه‌های جامعه برسد. به همین دلیل است که فرهنگسرای اندیشه چند اجرای اخیر این برنامه را به مدارس برده است. این ویژه برنامه که تا پیش از این در داخل فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شد، در فاز جدید فعالیت خود وارد مدارس شده و تلاش می‌کند تا این بیانیه را مستقیما برای نوجوانان و جوانان معرفی کند.

براساس این گزارش، این ویژه برنامه روز دوشنبه 16 آبان از ساعت 10 صبح در متوسطه دوره دوم پسرانه سیدرضی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار