معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه سه کرج:

شورای دانش‌آموزی پشتوانه قدرتمندی برای مجموعه آموزش و پرورش است

کرج (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در اجرای پویش فرزند ایران در راستای انتخابات شورای دانش‌آموزی مدارس عنوان کرد شورای دانش‌آموزی پشتوانه قدرتمندی برای مجموعه آموزش و پرورش است و تمرین مسئولیت‌پذیری و مشارکت‌جویی نسبت به جامعه و همنوعان از مهمترین اهداف انتخابات شورای دانش‌آموزی در مدارس است.

کد مطلب: ۱۳۲۱۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش‌آموزی پشتوانه قدرتمندی برای مجموعه آموزش و پرورش است

سعید رضاپور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه سه کرج، هدف از برگزاری این پویش را ارتقای مهارت مشارکت‌جویی دانش‌آموزان در امور کشور دانست و افزود: پویش فرزند ایران ویژه دانش‌آموزان نامزد انتخابات شوراهای دانش‌آموزی است و در این پویش دانش‌آموزان می‌بایست به این سوال که اگر نماینده مجلس شورای اسلامی باشند، مهم‌ترین کاری که انجام می‌دهند چیست که پاسخ این سوال را در قالب فیلمی کوتاه به دبیرخانه طرح اجرا کنند و پس از بررسی آثار به شش پاسخ برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه در ادامه گفت: شورای دانش‌آموزی پشتوانه قدرتمندی برای مجموعه آموزش و پرورش است و تمرین مسئولیت‌پذیری و مشارکت‌جویی نسبت به جامعه و همنوعان از مهمترین اهداف انتخابات شورای دانش‌آموزی در مدارس است.

وی اضافه کرد: امروزه جامعه به درک توانایی جوانان و نوجوانان رسیده است و این مهم که جوانان و نوجوانان به‌جهت روحیه نشاط، شادمانی و خلاقیتی که دارند نقش‌پذیر هستند، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

رضاپور در پایان اظهارکرد: آنچه دانش‌آموزان را برای زندگی آینده آماده می‌کند، فقط درس خواندن نیست، بلکه تعلیم و تربیت تمام‌ساحتی است که تمام مهارت‌های زندگی را به دانش‌آموزان می‌آموزد، بنابراین باید به این فعالیت اجتماعی توجه ویژه داشته باشیم.

قابل ذکر است بیست و پنجمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی مدارس، در نیمه دوم آبان ‌برگزار خواهد شد.

خبرنگار : الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار