معاون پرورشی دبیرستان مهدیه ناحیه سه کرج:

شورای دانش‌آموزی باعث رشد و پرورش شخصیت دانش‌آموزان می‌شود

کرج(پانا) - معاون پرورشی دبیرستان مهدیه ناحیه سه کرج عنوان کرد شورای دانش‌آموزی باعث رشد و پرورش شخصیت دانش‌آموزان می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۲۷۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش‌آموزی باعث رشد و پرورش شخصیت دانش‌آموزان می‌شود

اولین جلسه شورای دانش‌آموزی دبیرستان دخترانه مهدیه ناحیه سه کرج پس از شمارش آرا و معرفی منتخبان در طی مراسمی با حضور کادر اجرایی و اعضای اصلی شورای دانش‌آموزی برگزار شد.

فرشته معظمی، معاون پرورشی دبیرستان مهدیه با اشاره به اینکه انتخابات شورای دانش‌آموزی، یکی از مهمترین فرآیندهای اجتماعی‌شدن دانش‌آموزان و راه بسیار خوبی برای افزایش اعتماد به نفس آن‌ها است، گفت: شورای دانش‌آموزی باعث رشد و پرورش شخصیت دانش‌آموزان می‌شود.

معظمی افزود: شورای دانش‌آموزی با پررنگ‌کردن نقش دانش‌آموز در مدرسه یکی از عوامل مهم و اثربخش افزایش اعتماد به نفس و روحیه مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان است.

وی در تشریع اهداف شورای دانش‌آموزی گفت: شورای دانش‌آموزی پل ارتباطی بین دانش‌آموزان و کادر اجرایی مدرسه است و بهترین راه برای فراموش‌نشدن نیاز‌های دانش‌آموزان از چشم مسئولان مدرسه است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه هدف اصلی شورا مشورت و عمل به آیه شریف وّ أَمْرُهُمْ شُورَیٰ بَیْنَهُمْ است، از دانش‌آموزان خواست تا یکدیگر را در تحقق بخشیدن به اهداف شورا همراهی کنند و حضوری پر شور و فعال در فعالیت‌های مدرسه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار