نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس کوهرنگ

کوهرنگ (پانا) - همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی و به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، زنگ استکبارستیزی روز چهارشنبه در مدارس شهرستان کوهرنگ نواخته شد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس کوهرنگ

در آیینی که به همین مناسبت و با حضور حجت الاسلام و المسلمین ایوب محمدی، امام جمعه شهرستان، شهباز اکبری فرماندار، سرهنگ عزیز موسایی فرمانده سپاه شهرستان، علی یوسفی مدیر آموزش و پرورش، معاون پرورشی و کارشناسان آموزش‌وپرورش، مسئولین ادارات، نهادها و اُرگان‌های دولتی، نظامی و انتظامی شهرستان کوهرنگ در مدرسه حضرت زهرا (س) میهه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین ایوب محمدی، نماینده ولی فقیه در شهرستان کوهرنگ اظهار کرد: تجلی روحیه استکبارستیزی و ایستادگی در برابر زورگویان عالم و تلاش برای تحقق آرمان های والای انقلاب مهمترین اهداف امام امت در طول حیات گهربارشان بود و بی شک تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان و دانش آموزان پیرو خط امام در روز ۱۳ آبان نقطه عطفی در تاریخ مقاوت ملت های مظلوم در برابر زیاده خواهی استکبار بوده است.

همچنین شهباز اکبری، فرماندار شهرستان کوهرنگ ضمن دعوت از فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده آنها برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان به عنوان روز تحقق وعده آزادی خواهان در برابر ظلم و جور مستکبران عالم است. ۱۳ آبان روزی است که هیمنه پوشالی و دروغین آمریکای جنایتکار در برابر دیدگان جهانیان تا ابد فرو ریخت‌‌.

خبرنگار: هادی علیمردانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار