زنگ تربیت بدنی، شادی و نشاط را برای دانش‌آموزان به ارمغان می‌آورد

مشهد (پانا) - دبیر تربیت بدنی دبیرستان نمونه دولتی فرهنگ ام ابیها گفت برنامه‌های مختلف در طول هفته اجرا می‌شوند تا دانش‌آموزان از رخوت و کسلی دوران کرونا خارج شوند و شادی و نشاط را تجربه کنند.

کد مطلب: ۱۳۱۷۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
زنگ تربیت بدنی، شادی و نشاط را برای دانش‌آموزان به ارمغان می‌آورد

دبیر تربیت بدنی دبیرستان نمونه دولتی فرهنگ ام ابیها به پانا گفت: «دانش آموزان عمدتا در کلاس نشسته اند و تحرک کمی دارند. ما با کمک همکاران خود در ساعت کلاسی، چند حرکت نرمشی را با دانش آموزان تمرین می کنیم که بسیار برای یادگیری مؤثر است. زنگ تربیت بدنی هم از لحاظ شادی و نشاط، هم به لحاظ تحرک بسیار لازم و عالی است.»

وی ادامه داد: «بعد از دو سال کرونا که دانش آموزان هیچ فعالیت عملی انجام ندادند؛ اوایل سال در هفته بهداشت روان، هفته وحدت و هفته تربیت بدنی، این مسائل را بهانه ای قرار دادیم و هر ساله مخصوصا امسال برای دانش آموزان مسابقات شاد برگزار کردیم. در طول هفته برنامه های مختلفی را اجرا کردیم تا دانش آموزان از رخوت و کسلی های دوران کرونا خارج بشوند و شادی و نشاط را کسب کنند.»

دبیر تربیت بدنی دبیرستان نمونه دولتی فرهنگ ام ابیها عنوان کرد: «از سال ۱۳۸۳، ۲۶ مهرماه تا ۲ آبان ماه به عنوان هفته تربیت بدنی نامگذاری شد. هر ساله برنامه های مختلف در مدارس برگزار می شود. برنامه های مختلف و افتتاحیه های متعددی از جمله افتتاح زمین ورزشی، سالن ورزشی و برنامه هایی متناسب با ورزش کلید می خورد و اجرا می شود.»

دانش‌آموز خبرنگار: محدثه رافتی خداپرست

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار