سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران منصوب شد

تهران (پانا) - در مراسمی با حضور علی شهری؛ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی نوسازی مدارس کشور، عباس زارع به‌عنوان سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران معارفه و از زحمات جاسم حسین‌پور که در مدت دوسال عهده‌دار این مسئولیت بود تکریم شد. 

کد مطلب: ۱۳۱۶۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری و روابط عمومی نوسازی استان تهران، صبح امروز طی مراسم تودیع جاسم حسین پور و معارفه عباس زارع به عنوان سرپرست اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با حضور مسئولان کشوری و استانی وکارکنان اداره کل نوسازی برگزار شد.

علی شهری؛ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی نوسازی مدارس کشور گفت: فضای آموزشی باید به عنوان زیر ساخت آماده شود که در آن آموزش وپرورش رشد و نمو پیدا کند و از خداوند متعال می‌خواهم همواره ما را در راه نظام تعلیم وتربیت قرار دهد.

شهری خاطرنشان کرد: استان تهران با ویژگی‌های منحصر به فرد و با گستره بزرگ آن به واسطه پایتخت بودن، فضاهای آموزشی خاص با ویژگی‌های منحصر این کلان شهر را به خود می‌طلبد.

شهری تصریح کرد: با ایده آلی که ما برای فضاهای آموزشی کلان شهر تهران متصور هستیم فاصله زیادی داریم و با عملکرد صادقانه کارکنان و حمایت دولت و مجلس همواره امیدواریم بدون ایجاد خط و خشی بر پیکره نوسازی مدارس، بتوانیم عملکردی درخشان در نوسازی مدارس ایجاد کنیم.

وی افزود: در سالهای اخیر اقدامات جمهوری اسلامی ایران در بازسازی و نوسازی و استحکام سازی مدارس کشور بی نظیر بوده است و افتخاری برای سازمان نوسازی کشور است.

جاسم حسین پور ضمن تشکر از قبول مسئولیت سرپرستی مدیریتی اداره کل نوسازی، توسط زارع که از بدنه جامعه نوسازی است، بیان کرد: مجموعه اداره کل نوسازی مدارس کشور افتخار دارد که موجب ساخت مدارسی با نشاط، مستحکم و ایمن شده و نیاز مبرم به ادامه کار با جدیت تمام مدیران ومسئولان ودست اندرکاران است.

وی با اشاره به افزایش ۷۰هزار نفری دانش آموزان در سال جاری از سرپرست جدید و کارکنان درخواست کرد تمام تلاش خود را در جهت توسعه و پیشرفت مدارس استان تهران منسجم تر،قوی‌تر و با عملکردی بالنده در پیش گیرند.

در ادامه زارع ضمن تقدیر از زحمات خالصانه حسین پور در طول تصدی مدیریتی وی و بیان اینکه ادامه دهنده برنامه های پیشرو جاسم حسین پور در اداره‌کل نوسازی خواهد بود، اذعان کرد: ارتقاء وتقویت اداره کل نوسازی از جهت معیشت همکاران، تکمیل پروژه های نیمه تمام، تشکیل کمیته رفاهی، تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده، پیگیری نیروهای کارآمد، استفاده از برنامه های مشاوره ای به صورت پلکانی، افزایش انگیزه وانرژی و پتانسیل کاری از اهداف عملکردی و برنامه های اداره کل نوسازی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار