در بیانیه بسیج دانش آموزی به مناسبت بازگشایی مدارس تاکید شد؛

دشمن می‌خواهد مانع پیشرفت‌های علمی و آموزشی کشور شود

تهران (پانا) - سازمان بسیج دانش آموزی به مناسبت بازگشایی مدارس بیانیه‌ای صادر کرد و ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، از دانش‌آموزان خواست تا فریب دشمن را نخورند.

کد مطلب: ۱۳۱۲۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
دشمن می‌خواهد مانع پیشرفت‌های علمی و آموزشی کشور شود

در متن بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی آمده است:

«کودکان، نوجوانان و جوانان عزیز میهن عزیزمان ایران، سلام؛ خداوند را سپاس می‌گوییم که یک سال تحصیلی دیگر را با امید به فردا و آینده روشن با همدیگر شروع می‌کنیم. یقین داریم که با تلاشمان می‌توانیم به قله‌های رشد و ترقی برسیم. این مرز و بوم مرهون رشادت‌ها و فداکاری‌های زنان و مردان بسیاری است که همچون شما روزی در مدارس این کشور مشغول به علم آموزی و تحصیل بوده‌اند. شهیدان فهمیده، عزیزاللهی، احمدی‌روشن، فخری‌زاده و حاج‌قاسم سلیمانی عزیز روزگاری مانند شما روز اول مهر را در مدارس به چشم خود دیده‌اند. یاد شهیدان ایران زمین و امام شهیدان حضرت امام خمینی(ره) را در جان و دل همواره گرامی می‌داریم.

ضمن تبریک بازگشایی مدارس و فرارسیدن بهار علم و دانش، به اطلاع شما عزیزان می‌رساند، دشمنان قسم خورده این مرزوبوم همچون گذشته به دنبال سلب آرامش و آسایش و فضای علمی و آموزشی کشور هستند تا به زعم خود جلوی پیشرفت های علمی و آموزشی کشور را بگیرند.

لذا ضمن تلاش در جهت تقویت بنیه علمی و معنوی و تربیتی خود به همه دانش آموزان سراسر کشور اعلام می‌نماییم:

1- مدرسه سنگر علم و دانش است؛ تلاش کنید علاوه بر کسب علم و دانش و مهارت‌افزایی، جنبه اعتقادی و معنوی خود را تقویت نمایید. ارتباط با خداوند متعال جوهره اصلی پیشرفت های مادی و معنوی برای دانش آموزان است.

2- در آینده نه چندان دور بسیاری از پیشرفت‌های میهن اسلامی ما توسط شما مدیران آینده رقم خواهد خورد، فریب جنگ روانی و دروغ دشمن را در فضای مجازی نخورید. فضای مجازی همانقدر که می‌تواند فرصت باشد به همان میزان بلکه هم بیشتر می‌تواند تهدید باشد. شما افسران جنگ نرم و جنگ شناختی با دشمن هستید.

3- دشمنان این مرز و بوم در اکثر عرصه‌ها یه رویارویی با نوجوانان و جوانان دچار شکست شده‌اند، چشم امید به اعتراضات مردمی بسته‌اند، آن‌ها می‌خواهند حقایق را واژگون جلوه دهند و با اهداف شوم خود از شما نوجوانان و جوانان هویت‌زدایی کنند. بهترین مسیر برای مقابله با فتنه‌های آنان حرکت در مسیر روشنگری و جهاد تبیین است.

4- علیرغم تحریم‌های ظالمانه طی چهار دهه گذشته دشمنان این کشور همواره در صدد تحریف حقایق برای نسل نوجوان و جوان ما بوده و هستند. آنان با واژگون کردن واقعیت‌ها، عملیات روانی و جنگ شناختی خود، می‌خواهند نسل آینده‌ساز ایران اسلامی را از درون تهی نمایند و روحیه مقاومت و ایستادگی را از آنان بگیرند. تاریخ نشان داده است که سرمایه انسانی هر کشوری که در مقابل استکبار مقاومت نکند و دچار وابستگی باشد، باید طعم تلخ ذلت، خواری و بردگی را بچشد. ما ایمان داریم که نوجوانان و جوانان مدارس سراسر کشور در مسیر روشن خود ذلت نمی‌پذیرند.

5- ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف و گوناگون پیشرفت‌ها و دستاوردهای زیادی داشته است و در بسیاری از عرصه‌ها جزو کشورهای برتر در آن زمینه محسوب می‌شود، دشمنان ما با توطئه‌های خود می خواهند روحیه یاس و ناامیدی را بر مراکز آموزشی ما مستولی نمایند.

دانش‌آموزان ما با امیدواری و امید به آینده، باور "ما می‌توانیم" را استمرار بخشیده و زمینه‌ساز ایرانی اسلامی، مقتدر، آباد و سربلند در جهان خواهند شد."

در پایان موفقیت شما عزیزان را در این سال تحصیلی پیش رو از خداوند بلندمرتبه مسئلت می‌کنم

مجتبی باستان

مسئول بسیج دانش‌آموزی کشور»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار